חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסטארט אפ שמיועד לאנשי הלואו-טק

מיזם כיבוד הורים חדשני המסייע לכל מי שמתקשה עם הטכנולוגיה

[vplayer id='16574']

 

עמית רפל יזם הסטארט אפ "TechMate", מספר עליו: "המיזם הוא בעצם מספר טלפון. כשאתה נתקל בבעיה טכנולוגית תחייג למספר הטלפון ויענה לך נציג אנושי שידבר איתך, יבין מה הבעיה וינסה לעזור. מדובר בבעיות שהיו גורמות לך להתקשר לילד שלך שיעזור לך בפתרון". לדברי רפל השירות עצמו מורכב משני חלקים: "הראשון הוא השירות המיידי שנועד לתת עזרה ראשונה טכנולוגית. בשירות ניתן להתקשר 24 שעות ביממה לשירות טלפוני שמנסה לתת לך מענה באופן מיידי. כרגע השירות הראשוני בחינם, אולם זה תלוי כמה המיזם השני יצליח". "המיזם השני הוא שירות חבר טלפוני. כשהבעיה לא נפתרת בסיוע השירות המיידי, אנחנו אומרים לאדם שנחזור אליו בשעות שתואמו איתו במסגרת השיחה הראשונית. כשנציג חוזר אליו ניתנת לו האפשרות לשתף מסך וגם לדבר לזמן ארוך יותר למציאת פתרון. 30 דקות על חשבוננו ובהמשך אם זה יותר מורכב אז משלמים".

https://tovnews.co.il/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9c%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%97-%d7%9b%d7%a1%d7%a3-%d7%9e%d7%90%d7%a0%d7%a8%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%aa/

רפל אומר על המיזם: "הרעיון מאחוריו היה זמינות והנגשה של העזרה. יש פה צורך יום יומי עצום שמקשה ממש, ומנגד הזדמנות פשוטה לפתור את זה אם מקשרים את האנשים הנכונים. התפיסה שצריך מישהו שיגיע הביתה היא מיושנת. גם הקורונה תרמה מאוד להבנה הזאת". רפל מספר באילו בעיות עיקריות נדרשת הכי הרבה עזרה "העברת תמונות מפורמט לפורמט, בעיות בחיבור 'Wi-Fi' ו'בלוטות'. לפעמים אתה מייעץ למישהו לקנות כרטיס או כבל חדש וגם זה פותר את הבעיה". "לאחרונה נתקלנו בשתי פניות מעניינות", משתף רפל. "מישהי שביקשה לדעת איך להאזין למוזיקה בפלאפון שלה לימדנו אותה לפתוח חשבון ביוטיוב וספוטיפיי. פנייה נוספת הגיעה ביום הזיכרון כשמישהי רצתה להעלות ולשתף סרטון מיוטיוב לחשבון הפייסבוק שלה לזכר בנה".

https://tovnews.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%a3-%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%a8/

רפל מספר שהוא מוצא את העבודה במיזם מספקת: "אני מקשיב לשיחות ושומע איך החיים של האנשים מקבלים תפנית כי מדברים עם מישהו שמרגיע ומלווה אותם". הוא ממשיך ומתאר את החזון העסקי: "שנוכל להחזיק את השירות חינם 24/7 לאורך זמן. אבל אנחנו לא פילנתרופים וכדי להחזיק צריכים כסף. לכן, יש לנו את אפשרות החבר הטלפוני ואנחנו מקווים להתרחב לשירותים נוספים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
משה
משה
2 שנים לפני

ניסיתי את השירות! מומלץ לכולם: 0529696362

Last edited 2 שנים לפני by משה
רוני
רוני
2 שנים לפני

מר רפל היקר,
אין לי מלים איזה אושר גרמת ךי ולחלק מחברותי עם המיזם המבורך הזה.
איך לא חשבו על זה קודםםם?
אנינאעשית כבר שנים רבות מנסה לשכנע חנויות שמוכרות טלפונים בלולרים עם שרותי מעבדה שיתנו שרות כזה התשלום, העיקר שיהיה למי לפנות כשצריך מבלי להציק לילדים פעמיים ביום ולא להפריע להם באמצע העבודה / לימודים ובכלל התחושה הזאת שאתה אדם בוגר ועצמאי שמנהל חיים שלמים , פתאום מוצא את עצמך תלוי בילדים על כל שטות טכנולוגית שגורמת אשכרה לתיסכול וחוסר אונים מול מכשיר שלא מבין מה אתה רוצה ממנו ולהיפך.
אגב, עולה לי רעיון כרגע שאולי בהמשך תתנו גם שרותי תרגום מעברית טכנולוגית לעברית שאנשים מבינים? אסביר:
לפעמים ההגדרות של המכשירים המושׂגים עצמם וההוראות הם מוּבנים לאנשים עם ידע ושפנ טכנית שאנשים מן היישוב לא מבינים ושם בעצם ניתקעים על חוסר הבנת המשורר,,
וואללה תעדו מהפיכה גם בזה ויהיה נפלא.
בינתיים אלף תודות על קיומכם.
אני מרגישה אנחת רווחה ענקית ש,,״זר לא יבין זאת״.
ב ה צ ל ח ה 👏🏻💜🍭🗽🗽🗽יצאנו לחרות💃🏻💃🏻💃🏻

כתבות נוספות

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום