חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ לשעבר משה פייגלין: "יש לי מקורות בתוך הצבא שהודו בפניי שזה נכון"

ח"כ לשעבר משה פייגלין בראיון לאלעזר שטורם על השלב הנוכחי במלחמה והציפייה להיכנס לרפיח על מנת להכריע את החמאס

שתפו :

ח"כ לשעבר משה פייגלין בראיון לאלעזר שטורם על השלב הנוכחי במלחמה והציפייה להיכנס לרפיח על מנת להכריע את החמאס. בראיון חושף משה פייגלין כי מקורותיו בתוך הצבא אישרו לו שהממשל בארה"ב מתערב במינויים בצה"ל ומאשר אותם.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
12 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אףעלפיכן007
אףעלפיכן007
1 חודש לפני

פייגלין? נו באמת. האיש הסתמי שמאוהב בקצת תשומי. מי מקשיב לקשקשן הפתולוגי הזה? רק בערוץ טוב.

אולה
אולה
1 חודש לפני

עיוורון כמו תמיד, לא מתאים לקונספציה כשהיא מול העיניים כבר

ליאת לב
ליאת לב
1 חודש לפני

מקום תגובה עניינית השמצות?? אפשר תגובה עניינית לתוכן בבקשה???

גיל
גיל
1 חודש לפני

אתה חייב להעמיק וללמוד .מספיק עם הדכלת כותרות

תמי מי
תמי מי
1 חודש לפני

אתה אידיוט
כל מילה של פייגלין נכונה
קשה להאמין שהפכנו למדינה לא ריבונית
שהאמריקאים נכנסו לתחתונים שלנו

המשיח
המשיח
1 חודש לפני

הקניבלית של השב"כ אכלה את האתיופית

נהוראי
נהוראי
1 חודש לפני

עם כל הכבוד למשה פייגלין ויש לי כבוד רב אליו , הדבר ידוע ולא מוכחש אפילו בארה"ב שהם שולטים במינויים בצה"ל .
המטרה של ארה"ב היא מדינה פלסטינית והם מעורבים עם השמאל במחדל ב 7.10 והכל למען המטרה "מדינה פלסטינית" .
האינטרס של ארה"ב הוא שאנחנו נחיה על חרבינו ונהיה תלויים בהם וע"י כך הם גם ישלטו במדינות ערב אוייבנו .
מונחים כאן שליטה של ארה"ב למען הכסף ושליטה באזור .

אבי
אבי
1 חודש לפני

צריך גוון ולא חבר מביא חבר ושכן.
איך זה שבשנים האחרונות כולם חושבים אותו דבר.
מה זה מחנך אחד לכולם
להוציא את הסרבנים והבנים שלהם מצה"ל גם דור עשירי.
לחזק את המאמינים בני מאמינים שאנו רוצים אחדות אמיתית. בלי חרמות
את אחים לנשק ושקמה חלוץ ואהוד אולמרט לפיד .
שונאים יהודים דתיים וחרדים

פנחס קרנגל
1 חודש לפני

מלחמות פורצות כאשר אליטה הולכת לאבד שליטה. ביום כפור היה ברור לגולדה שהיא חייבת לסוג מסיני, דרישה מהאמריקאים, אבל אז תפסיד לבגין. הדיקטטורה השיפוטית הלכה להפסיד ולכן ארגנה לנו טבח. ישראל שואפת להקטין את כמות הכוח בגבולות מבחינה כלכלית הקטנת ההוצאות עוזרת למשק. בנוסף בג"ץ בעתירות ליש דין וכ"ד כובל את ידי כוחות הביטחון באופן מתמיד ובכוונת מכוון. מסיבות אלו הצבא הולך על פתרונות טכנולוגיים. במלחמת יום כפור קראו לזה אמצעיים מיוחדים. היה בפסח, כמו לפני מלחמת יום כפור, התראה והצבא התכונן וזה עלה הרבה כסף. מספר ימים לפני שמחת תורה הגיעה התראה נוספת. נתניהו כינס את ראשי הצבא והם אמרו בוודאות גמורה שלא יהיה כלום, כמו ביום כפור. בערב שמחת תורה הגיעה התראה ובהמשך הגיעה התראה חמה מאד. לא נעשה כלום, למעט שליחת צוות מצומצם של השב"כ. להזכיר שראש אמ"ן היה מוטרד רק מהתחממות גלובאלית של כדור הארץ. הם לא עדכנו את הדרג המדיני ואפילו לא העלו כוננות בגבול והתוצאות ידועות. חיילים נשחטו במיטות שלהם ואזרחים נטבחו, נאנסו, נשרפו חיים …. ברקע כישלונות פאסיביים כמו פרצות בגדר שלא תוקנו, אין בלוני תצפית, שמחייב העלאת כוננות, וכמובן כלום לא נעשה וכן קיצוץ מתמשך בצבא כולל הפסקת איסוף מודיעין ע"י סוכנים והפסקת האזנה לאויב בעזה (בריק מייחס את זה לכוכבי). רצף הכישלונות מראה על כוונה ומכוון ולא טעות בודדת ואקראית. על רקע זה, סגירת האמצעיים המיוחדים היא האצבע האחרונה בסכר. הסכר הוא שכל מערכת הביטחון התייצבה מאחורי המכשול העילי ובתת קרקעי שנבנה. הם הצליחו לשכנע חייל חלש אופי, לנתק את האמצעיים המיוחדים. זה מסביר למה התעלמו מהתצפיתניות (דיווח שגוי מהאמצעים המיוחדים) וכן למה חיזבאללה לא הגיע גם למלחמה (נטורי קפלן לא הודיעו לו), סמכו על אמצעים מיוחדים שכמו במלחמת יום כפור מישהו ניתק. לדעתי ,לכאורה, מישהו מבכירי המחאה נגד הרפורמה ולא איראן, תיכנן את זה. השמועה היא שהחייל הבוגד, מסבות מוסריות ועליונות על של השמאל הפרוגרסיבי, התאבד מייד לאחר שנודע ממיידי הטבח

רודף האמת
רודף האמת
1 חודש לפני

פייגלין, היה ונשאר קשקשן- דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

פנחס קרנגל
1 חודש לפני

דיון בשאלה: האם התפקוד של צה"ל בשבת השחורה, 7 באוקטובר נבע מחוסר מקצועיות או ממזימה (קונספירציה) אצל אורי מילשטיין. טרום המלחמה: הפסיקו פעילות חצב (איסוף מידע גלוי מעיתונים וכ"ד). הפסיקו להאזין לטלפונים של האויב מבחוץ והכל הלך על מנת להאזין לראש הממשלה. כל שלושת הבלונים של מודיען פתאום ברחו. על אחד שלחו מטוס כי הוא נסחף לכיוון עזה.  לפי עדויות התצפיתניות הן הושתקו ואף איימו עליהם בכלא באם ידווחו על תרגול האויב. ארבעה פרצות בגדר לא תוקנו. סיירי גולני קבלו פקודה להפסיק את הסיור 40 דקות לפני פרוץ המלחמה. כוכבי ביטל את יחידה לאיסוף מידע בעזה ע"י סוכנים ואת חצב, איסוף גלוי. טלי גוטליב קבלה מידע ממקור אמין שלושה ימים לפני והתריעה וכל מי שהתעלם אשם. האמריקאים הוציאו, מספר ימים לפני, התרעה חריגה: להתרחק 7 מייל מהדרום. לאחר פרוץ המלחמה. אין תגבורת. גדוד סמוך אמר לקציני הבטחון השטח לא סטרילי. כוחות מצאלים לא הגיעו. טייס מסוק התראיין בשמו ובתמונתו ואמר שלא נתנו לו להמריא במשך ארבע שעות. מה חלקו של קובי שבתאי. צוות טקילה של שב"כ, נשלח לדרום לאחר ישיבה לילית והמשטרה לא בטלה אירוע של 4000 ללא ממ"ד. לא הופעל נוהל מחוז משטרה שכן. משטרת המרכז לא קבלה אישור או פקודה לחבור לחבריהם בדרום. על המחבלים נמצאו מפות אם מקומות אסטרטגיים. הפעלת צוות טקילה מחייב הגנה של כוחות מיוחדים למקומות אלו. גם בזה באופן מפתיע נכשל או לא נכשל, אם מסתכלים ממבט המחאה בקפלן. חוזק השרשרת נקבע על פי החולייה החלשה. אם נקרעו שתיים זה לא סביר. אם נקרעה כל השרשרת זה מראה שיש פה יותר מרשלנות.

Utwórz darmowe konto
21 ימים לפני

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

12
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום