חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

את, אתם לא לבד!

לפגיעה מינית ישנן השלכות מגוונות, וכל אחת חווה אותן בדרכים קצת שונות. רגע לפני שעונת החתונות כבר כאן כנרת סמואל עם מסר לזוגות וכלות שחוו תקיפה מינית.

שתפו :

מתן אמון, מתן תחושת שליטה ומרחב, יצירת שיח פתוח ועוד זה דברים בסיסים שנמצאים בכל מערכות יחסים זוגית אבל מה קורה כשמדובר בזוג לקראת חתונה שהכלה חוותה תקיפה מינית. כנרת וגדי סמואל במהלך העשור האחרון עוסקים רבות, בפיתוח הדרכה וליווי ייחודי לקראת נישואין, לזוגות בהם הכלה עברה פגיעה מינית. זאת לאור נסיונם האישי והניסיון המקצועי שצברו במהלך השנים. סמואל מספרת שהרבה פעמים בנות זוג שחוו תקיפה חושבת שזה עניין שלהן ולא רוצות להעמיס את הנושא על הבן הזוג ומנסות להמשיך בהתמודדות לבד. כמובן שישנם דברים שבאמת נשארים רק שלהן. ולא בהכרח צריך לשתף בפרטי פרטים אלא רק במה שמרגישות שמתאים להן. אבל- כאשר חווים השלכות שמשפיעות על המרחב הזוגי- רק על הרמה האישית– זה משהו שחשוב שגם בן הזוג יכיר. אחרת, נוצר מצב שהוא לא מבין מה קורה, ויכול לפרש זאת כאילו משהו אצלו לא בסדר. כשאנו חושבות שאם הוא יבין וידע יותר אז זה יאיים עליו מידי, אנחנו בעצם לא סומכות ולא מאפשרות לו את המקום ללמוד ולשפר את מערכת היחסים. תחושת הבדידות בזוגיות והאנרגיות המושקעות בהסתרה הם מתישות ובעצם מגדילות את המצוקה. מה שחשוב לכנרת וגדי הוא שאף זוג שמתמודד עם הנושא לא ירגיש שהוא לבד בסיפור הזה!

כנרת וגדי סמואל יצרו קורס אינטרנטי בשיתוף המכללה הוירטואלית לחיים על מנת להנגיש את הידע והכלים להתמודדות. הקורס  מיועד לזוגות לקראת חתונה או לאחריה, במקרים בהם הכלה עברה פגיעה מינית. כמו כן הקורס יכול להוות כלי עזר למדריכות כלה ולמדריכי חתנים.

 

shimrit
Author: shimrit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום