חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכאל ביטון הוא באמת אידיאולוג, וזה מה שצריך להדאיג את הקואליציה

האם צריך להתייחס ברצינות למיכאל ביטון? מה רוצה בני גנץ ומה עומד מאחורי פרישתו של טל גן צבי? פאנל פוליטי

[vplayer id='18234']

 

הפרשן הפוליטי מאיר פרייליכמן מגיע לאולפן TOV, והפעם: האולטימטום של ח"כ מיכאל ביטון, המגעים שאולי מקיים גנץ עם האופוזיציה והפרישה המפתיעה של טל גן צבי, יועצו הקרוב של ראש הממשלה בנט.

השבוע היה תורו של ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן לעשות צרות לקואליציה. ביטון כזכור הודיע כי הוא לא מצביע יחד עם הקואליציה עד שדרישותיו יענו. פרייליכמן אומר שהאירוע הזה יכול להשפיע על יציבות הקואליציה. ביטון, בניגוד לחברי כנסת אחרים, הוא אדם אידיאולוג וערכי וצריך לשים לב להצהרות שלו. פרייליכמן מוסיף כי יש פה סיטואציה מורכבת לקואליציה. מצד אחד יש את הדרישות שהציב ביטון ומהצד השני ח"כ קארה מימינה מתנגד בחריפות למדיניות אותה מנסה לקדם ביטון.

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%9b%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%91%d7%a0%d7%98-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%a8-%d7%a0%d7%a9%d7%9e%d7%a2/

בעקבות המשבר בגזרת ביטון, בקואליציה מאשימים את שר הביטחון גנץ בשיתוף פעולה עם הליכוד וניסיון להפיל את הממשלה. פרייליכמן מסביר כי גנץ לא זנח את חלומו לכהן כראש ממשלה. יש לו יריבות מרה עם יאיר לפיד ונפתלי בנט, והוא לא שולל אפשרות לעמוד בראשות הממשלה בכנסת הנוכחית. גנץ עבד השבוע בשיתוף פעולה עם האופוזיציה להעברת חוק ממדים ללימודים – אינדיקציה היכולה להצביע על שיתוף הפעולה שאולי נרקם בין הצדדים.

עוד אירוע דרמטי שהתרחש השבוע הוא פרישתו של טל גן צבי. גן צבי שימש כראש הסגל במשרד ראש הממשלה והאדם המקורב ביותר לראש הממשלה בנט. עזיבתו מתווספת לעזיבתו של דובר ימינה ושל היועצת המדינית של בנט שמרית מאיר. פרייליכמן סובר שגל העזיבות בלשכת ראש הממשלה מגיע על רקע ההבנה של האנשים המקורבים לבנט כי הממשלה מתקרבת לסופה. לכן, הוא אומר, אף אחד לא רוצה להיות חתום על כישלון שכזה.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום