חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלחמה נוספת עם החרדים: ליברמן הודיע כי מפלגתו מעוניינת בתיק הפנים

את התיק החשוב החזיקה עד כה באופן כמעט מסורתי סיעת ש"ס, כעת אומרים במפלגה:" לא ניתן לש"ס להחזיק יותר בתיק הזה ולעשות מה שבא להם"

אביגדור ליברמן
צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש90

התאריך לבחירות הקרובות רק נקבע, ובמפלגתו של אביגדור ליברמן, ישראל ביתנו, כבר מכוונים לאחד התיקים המשמעותיים והנפיצים שיש בממשלה. גורמים במפלגה מסרו ל"ישראל היום" כי במו"מ הקואליציוני הבא הם ידרשו את תיק הפנים – תיק משמעותי במיוחד בכל הקשור לחיי היום-יום במדינת ישראל.

תיק הפנים חולש על תחומים רחבים וחשובים במיוחד, לשר הפנים יש שליטה משמעותית על כל מערכת השלטון המקומי ועל רישוי עסקים הכולל גם פתיחת עסקים בשבת. בנוסף, השר אחראי גם על מדיניות ההגירה באמצעות רשות האוכלוסין וההגירה וגם על כל הקשור למעמד האישי כמו תעודות זהות, אשרות כניסה ועוד.

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f-%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%90-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95/

אותם גורמים אף מסרו כי במשא ומתן הקואליציוני הבא הם ידרשו את התיק שנוגע בעניינים רבים של סדר היום הישראלי כמו: רישוי עסקים, פתיחת עסקים בשבת, הגירה, אשרות כניסה לישראל, השלטון המקומי, חופי רחצה, שעון קיץ ועוד.

לדברי הגורם, "במשך יותר מדי זמן ויתרנו על התיק הזה. כל השנים ש"ס החזיקה בו. אחריהם גם גדעון סער ועכשיו איילת שקד. כולם היו אנשים שמרנים. הגיע הזמן לפתוח את המשרד להחלטות אחרות. יש שם נושאים משמעותיים מאוד גם לבוחרים שלנו שאי אפשר להפקיר יותר. כל סוגיית פתיחת עסקים בשבת, רשות האוכלוסין וההגירה, אשרות כניסה, ועוד. לא ניתן לש"ס להחזיק יותר בתיק הזה ולעשות מה שבא להם. יש אזרחים במדינה שרוצים לפתוח עסקים בשבת, ויש אנשים שצריך לאשר להם כניסה לארץ לפי קריטריונים אחרים. הגיע הזמן שאנחנו נקבל שם החלטות".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום