חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רק בת 24 וכבר פיתחה מוצר טבעי משלה

בת חן אלחרר, מטפלת בביו אנרגיה, פרחי באך ו NLP רואה במקצוע שלה שליחות ומסבירה איך מקימים עסק בגיל צעיר.

שתפו :

נראה שבת חן אלחרר, מטפלת בביואנרגיה, פרחי באך ו- NLP, יודעת על מה היא מדברת כשהיא אומרת לנו לצאת מאזור הנוחות. כבר בלימודי התיכון בפנימייה של הרב גרוסמן למדה לימודי קואוצ'ינג והפנימה שעשיית פעולה היא מסר לחיים. בעקבות בעיה רפואית כלשהי שנעלמה לה אחרי טיפולים אנרגטיים בביו אנרגיה היא מיד הבינה שזהו הדבר הנכון עבורה.

"היתה לי בעיה כלשהי שנעלמה, בעקבות טיפול אנרגטי בנפש " אומרת בת חן שהתארחה בתכנית טוב בבית עם העיתונאית מירי בן דויד, בעקבות הבעייה שהיתה לי, החלטתי ללמוד ביו אנרגיה ולטפל בנשים בשיטה זו, שהיא שורשית ומטפלת במקור הבעיה.

בת חן מספרת לנו שהיא מטפלת בנשים בלבד ורוב הנשים שמגיעות אליה גדולות ממנה באופן ניכר, חלקן בנות ארבעים פלוס ולמעשה אין מגבלת גיל. כשנשאלה איך יש לה אומץ לטפל בנשים גדולות ממנה היא אומרת ש"זו השיטה", לא מבחינה בין הגילאים, זו אותה שיטה לכולם כך ולא משנה מהו גיל המטופלת.

את המוצר Relax שפיתחה ביססה על כמוסות של פרחי באך , על מנת להרגיע את כל בני המשפחה ויש לו דרישה רבה. זוהי תצמית לשתיhה, שעוזרת להרבה מצבים מאתגרים יומיומיים, חרדה, עצבנות ומועקה. היא מרגיעה למשך כמה שעות, ואינה מהווה תחליף לטיפול רפואי. הכנסו לאייטם המלא בתכניתה של העיתונאית מירי בן דויד טוב בבית.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום