חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירה ברלב עמרם הפכה משבר אישי למוצרי השראה "תחייכי את זה "

שירה ברלב עמרם משפיענית אינסטגראם ובעלת קו המוצרים " תחייכי את זה " משתפת בסיפור האישי שגרם לה לרצות לחייך לעולם.

שתפו :

 

הכל התחיל לשירה ברלב מסדנאות לקשירת מטפחות אותן שיתפה באינסטגראם וגילתה שיש לה קהל נאמן ועוקב. "הופתעתי מתגובות של בנות ", היא מוסיפה, נשים כתבו שנתתי להן כוח להמשיך לשים כל בוקר מטפחת. סדרת מפגשים  ככל שגדלו העוקבות בחשבון האינסטגראם, כך גם  חשה בצורך להנפיק מוצר ייחודי משלה. בתוכניתה של העיתונאית מירי בן דוד ליוי, "טוב בבית", בערוץ טוב, היא שיתפה כי בעקבות משבר אישי שחוותה בתקופת התיכון, בו התמודדה עם  אובדן של אנשים שהיו קרובים לה, חשבה כי לא תשוב עוד להיות שמחה כפי שהייתה. החוויה הזו גרמה לה להזכיר לעצמה כל יום לבחור בצד השמח של המטבע, ולראות את חצי הכוס המלאה.כשראתה כי יש בכוחה להרים את עצמה בחזרה למסלול של שמחת חיים , הבינה שאת המסר הזה יש לשתף עם נשים אחרות. המסר שלה הוא שיש תקווה וסיבה לאושר כל יום מחדש.

"תחייכי את זה " , המותג שהקימה הינו סדרה של משפטי השראה המודפסים על ספלים, כלי בית ועוד. כשהמטרה הינה ברורה, העצמה ואושר.

כיום , כך מספרת שירה בר לב, היא משלבת בין סדנאות לקשירת מטפחות איתן יצאה לאור לבין מכירה של שלל מוצריה הייחודיים באתר. בין שלל עיסוקיה גם כאם טרייה וסטודנטית, היא מוצאת זמן להיות אור לבנות ולנשים ולהזכיר להן לחייך את עצמן.הכנסו לצפות בכתבה המלאה בתכניתה של מירי בן דוד ליוי.

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום