חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגפיים עם שרוכים או בלי? גבוהים או נמוכים? טיפים מארץ המגף!!

מתאים גם לך טרנד המגפיים עם השרוכים? כמה חשוב לתת מקום למשיכת הלב? ברוריה ברטלר מייסדת ה"סטיילינג הריגשי", עושה סדר לפאשניסטה הדתית!!

שתפו :

 

 

מאת: רביטל מאזוז

"קודם כל מומלץ שיהיו לך בארון שני צבעים נייטרליים, בצבע שחור וחום או אפור וחום כי זה מאפשר התאמה מקסימלית לכל בגד" .כך, ברוריה ברטלר, מייסדת שיטת הסטיילינג הרגשי, אומרת בערוץ טוב עם בראיון  לרביטל מאזוז. למשל, מגף חום ניתן לשלב עם אדום, כחול וירוק וזה עדיין משתלב " אם אחרי זה בא לך צבע נוסף , אדום יכול להרים את הלוק, כחול או מודפס".

איך מתאימים את גובה המגף לחצאית? לדברי ברוריה בטלר, גובה המגף משמעותי רק בחצאית מידי, ושם מומלץ תמיד על מגף קצת מתחת לברך. במיוחד, כשיש לך רגישות לגודל השוק ברגל, אז על אחת כמה וכמה עלייך לדייק. לשם הארכה אפשר עקב אך חשוב לשמור על הגב ומספיק עקב בינוני שמיטיב עם בריאותך.

מה לגבי מגפון קצר? פה היא מדגישה שמגפון זו חוויה מקצרת, גם אם הן מגיעות עם עקב, מה שמחייב תשומת לב לטייץ שמתחת. אז איך לדייק את המגפון? מלכתחילה עדיף מגפון בצבע גוף ועם גרביון בצבע הגוף במקביל זה משתלב נהדר. ואם המגפון בצבע אחר, גם אז ניתן ללבוש טייץ מתחת בצבע זהה לצבע המגפון. אז איך זה שעדיין יש המון בחורות עם מגפיים קצרים עם שרוכים, על אף החוויה המקצרת? פה נכנסת לתמונה הזווית הריגשית של הסטיילינג. ברוריה מדגישה לנו שייתכן שהמגפון יוצר לנו תחושה מהממת, גם אם זה לא הכי נכון מבחינת הנראות. "לא קרה שום דבר אם נהייתי שמחה יותר ומחוברת יותר, כי זה מה שחשוב". ויותר מזה המסר המרכזי הוא ש "לא כל טרנד צריך להיכנס לארון. יש להתלבש לפי האמת הפנימית."

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום