חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעכשיו תצטרכו להיזהר שלא יראו לכן את ה"חור" בגרב!

לאחרונה נצפו יותר ויותר מובילות דעת קהל בארץ ובעולם עם סנדלים גבוהים וגרביים עבים מתחת. האם האופנה המגזרית הפכה לטרנד לוהט?

שתפו :

 

פעם קראנו לזה מראה תנכ"י, הכי "אולד פאשן" .זה היה "ביג נו נו" עד שזה חזר לאופנה ובגדול. לאחרונה נראות יותר ויותר מובילות דעת קהל בארץ ובעולם עם סנדלים גבוהים וגרביים עבים מתחת. "האופנה זה גלגל שחוזר כל הזמן, ומנסים לסחוט עוד ועוד מהלימון ", אומרת לערוץ טוב ברוריה ברטלר, מייסדת שיטת הסטיילינג הריגשי. כך שבכל פעם, הנראות נלקחת למקום מעניין חדש, וכך שנוצר הטרנד של הסנדלים והגרביים.

איך לובשים את זה ? ברוריה ברטלר ממליצה להניח תמיד את הגרב עם נעל גבוהה. הייחודיות המגניבה תתבטא בצבע של הנעל, או בשילוב של נעל שקטה עם גרביים עם הדפס, וזה מה שנותן טוויסט לעלילה. אפשרות נוספת לשיטתה של ברוריה ברטלר, היא להניח גרב שקופה אטומה עם נעל עקב שגם יוצרת אשליית הארכה של הרגל.

איך זה מתאים לעונת החורף שאנו בעיצומה? כאן היא מציעה להניח טייץ קרוב לצבע הגוף עם גרב עם הדפס וצבע. "אפשר לייהד בגדים ולהכניס אותם לגבולות שלנו" היא מוסיפה, לגבי התאמת הגרב לאורך החצאית, כך שהשיק יישאר מותאם לביטוי העצמי של האישה הדתיה. צפו בראיון המלא עם רביטל מזוז.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום