חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנית האמירויות: "יש מקרים בהם מתחננים שנסלק את הרשות הפלסטינית"

דיון משולש באולפן אודות תכנית האמירויות עם ד"ר מרדכי קידר, בעז העצני ובניצוחו של אלעזר שטורם

שתפו :

חדאד
2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** מחמוד עבאס

בשנים האחרונות מקדם ד"ר מרדכי קידר את "תכנית האמירויות" שמטרתה החלפת הרשות הפלסטינית בסוג של אוטונומיה שתינתן ב-8 ערים פלסטיניות מרכזיות לחמולות ששולטות בערים האלו בתמורה לסוג של תושבות ישראלית שתינתן לפלסטינים וכמן כן, החלת החוק על השטחים הכפריים ביהודה ושומרון.

בראיון שנערך בשיתוף עם העיתונאי והפרשן בעז העצני בתכנית של אלעזר שטרום מסביר ד"ר קידר את עיקרי התכנית ואת היתרונות הרבים הכלולים בה.

העצני סבור שהתכנית טובה מאוד ולמעשה זו החזרת יהודה ושומרון לימים שלפני אוסלו: "הפיצול הזה בין הערים הפלסטיניות הוא טוב מאוד וזה בעצם מה שמצאנו ב-1967 אחרי ששת הימים עד שהגיע שמעון פרס וערך שם בחירות דמוקרטיות".

העצני מקבל את החלוקה של יישויות אך מדגיש: "ללא ריבונות, כי אי אפשר לבטל מדינה כי כך גם מאבדים שליטה בטחונית. החלוקה לאוטונומיות היא מצוינת והחדשות הטובות הן שהאוכלוסיה הערבית ביו"ש בשלה לדבר כזה ביהודה ושומרון. החלום הכי מרחיק לכת שלהם הוא להגיע למעמד של תושבות כמו במזרח ירושלים, שנסיר מעליהם את הקללה, כמו שהם מגדירים, של הרשות הפלסטינית".

צפו בדיון המלא באולפן

play-rounded-fill

התעדכנו בתוכן היומיומי שלנו רק בערוץ ToV(חדשות ודעות שלא תמצאו בכל מקום , ערוץ ToV ביוטיוב תכנים יום יומיים התעדכנו בכל מה שקורה במדינה)

תכנית

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום