חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' טליה איינהורן: "סדר הדין הפלילי בישראל לא עומד בשום סטנדרט של דמוקרטיה מערבית"

פרופ' טליה איינהורן מלווה מקרוב את משפטו של נתניהו וקובעת שהחשדות המרכזיים שעליהם נבנו התיקים - בוודאי קרסו

שתפו :

שפטל
ליאת בן ארי. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בתוך כל הסערות הפוליטיות והקמת הממשלה החדשה, נמשך משפטו של ראש-הממשלה נתניהו. פרופ' טליה איינהורן, חברה קבועה באקדמיה הבינ"ל למשפט השוואתי, עוקבת אחר המשפט באדיקות. כאשר פרופ' טליה איינהורן נשאלה האם התיקים קורסים היא חילקה את התשובה לשניים.  בהיבט המהותי, האם היה שוחד או ניתנו מתנות, האישומים בהחלט קורסים. העדים ששמענו עד כה לא תמכו בגירסת התביעה. אדרבה! הסנגוריה היא המוכיחה מעבר לכל ספק סביר שהאישומים חסרי יסוד. אך למשפט פן חשוב נוסף. בכל דיון מתגלה לנו לבושתנו שסדר הדין הפלילי בישראל איננו עומד בשום סטנדרט של דמוקרטיה מערבית.
ד"ר יפעת בן חי שגב, לשעבר יו"ר מועצת הכבלים והלווין, דייקה בעדותה כשאמרה שהחקירה רשלנית, חובבנית, מגמתית כשהחוקרים מציגים לנחקרים מצגים שקריים.
החוקרת פולינה הודתה על דוכן העדים שלא קראה את המסמכים הרלוונטיים שהיו בידי הרשות, אחד מהם אף הוכן במשרד התקשורת לבקשת הרשות, ועל כן החקירה שנעשתה וכתב האישום שהוגש מאופיינים בבורות מוחלטת ברגולציה של התקשורת שבלב כתב האישום.
במקום להבין את המטריה ולברר את העובדות כדי לרדת לחקר האמת, התעללו גורמי האכיפה בשאול ובאיריס אלוביץ', חילטו את רכושם (כולל טבעות הנישואין), סגרו את חשבונות הבנק, הודיעו לו שבעתיד יהיה שומר בסופרמרקט ואף הביאו את האם בת ה-82 של איריס אלוביץ' ללהב 433 (כמו שתי אמהות של עדים נוספים בשנות ה-80' לחייהן, שאף לא אחת מהן היתה חשודה במשהו) רק כדי ללחוץ על אלוביץ' שיהפוך לעד מדינה נגד נתניהו ואז יקבל מיד את כל רכושו ומעמדו חזרה, וזאת על פי שידוע היה להם (מהקלטה לא חוקית שעשו לשיחה בינו לבין בנו בחדר ההיוועצות) שהוא דבק באמת אותה כבר שטח בפני חוקריו.
כפרופסור למשפטים איינהורן מתביישת בהתנהלות גופי האכיפה בישראל.

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV.

play-rounded-fill

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום