חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיכוי להדברות: "גנץ גמיש, לפיד הרבה פחות"

הכתבת הפוליטית של "מעריב", אנה ברסקי, מנתחת בראיון לללי דרעי את הסיכוי מצד האופוזיציה לנהל מו"מ על בסיס מתווה הנשיא

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

אחרי שהקריאה הראשונה של החלק הראשון ברפורמה המשפטית עברה בכנסת וחזרה לועדת חוקה להמשך העבודה על החוק, מסבירה הכתבת הפוליטית של "מעריב" אנה ברסקי את הקשיים העומדים בפני הצדדים כדי להצליח לקיים הדברות על בסיס מתווה הנשיא.

בעיה אחת, לדבריה, היא העובדה שלא יודעים מיהו "הצד השני": "בהתחשב בעובדה שעדיין לא ברור מי הצד השני, האם אלה אנשי האופוזיציה או אנשי מערכת המשפט או גם וגם, השאלה היא עד כמה יש גמישות מצד האופוזיציה להכנס להדברות על מתווה הנשיא ולדרוש הקפאת חקיקה כי זה לא מקובל מצד ח"כ רוטמן והשר לוין. צריך לשאול כמה תנאי פתיחת מו"מ תואמים את התנאים מהצד השני".

לדברי ברסקי יש פערים בין מנהיגי האופוזיציה: "ממה שאני שומעת, מעבר להתבטאויות של הנשיא שאמר שהוא מוטרד מאוד וקרא להדברות ולהפסיק לחמם את הזירה, אנחנו שומעים שבאופוזיציה יש קולות שונים. בני גנץ כנראה יותר גמיש ומוכן ללכת לקראת, יאיר לפיד הוא יו"ר האופוזיציה הרשמי והוא פחות מוכן לרדת מהדרישות הגבוהות לפתיחת השיח. אבל אני מניחה שעדיין יש מקום להדברות משני הצדדים, שאומרים שצריך לרדת מהדרישות ולהכנס להדברות. מתווה הנשיא יכול להיות נקודת המפגש אבל זה יהיה מאחורי הקלעים".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

הרב שמואל אליהו: "צריך לקרוע קריעה אחרי שנחשפים להתנהלות הפרקליטות"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום