חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עמנואל שילה: "הממשלה צריכה לפטר את היועמ"שית"

עורך עיתון "בשבע" מנתח את התנהלותה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, ומראה כיצד היא מציבה במכוון מקלות בגלגלי הממשלה מאז שהוקמה

שתפו :

תומר נאומברג, פלאש 90

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הורתה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להקפיא את הדחתו של מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמיחי אשד. המפכ"ל יעקב שבתאי הודיע בעקבות זאת כי הנחיות היועמ"שית מחייבות ושאשד יישאר בינתיים בתפקידו.

עורך עיתון "בשבע", עמנואל שילה, משוכנע ש"במוקדם או במאוחר צריך לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. זה מינוי מוזר בשעתו של גדעון סער, כנראה שהיא מרגישה הכרת טובה כלפיו. זה ברור שהיא תעשה כל מה שהיא יכולה כדי לחבל במאמצי הממשלה להעביר את הרפורמה המשפטית. גם במישור של ההתמודדות עם תנועת מחאה שהופכת ממחאה לאנרכיה, קוראת לסרבנות. אנחנו רואים את ממסד המשפטי שהיא עומדת בראשו והיא אמורה להפעיל אותו, לא רק שהיא עומדת בחיבוק ידיים אלא גם מפריעה לשר בן גביר כשהוא מנסה לפעול לטובת אכיפת החוק שהיא הייתה צריכה להוביל".

שילה: "גלי בהרב מיארה מתנגדת לרפורמה ותעשה הכל כדי להכשיל אותה ולעזור למי שמנסה להכשיל אותה ולכן אין ברירה, אם הממשלה רוצה לקדם את מדיניותה – צריך להזיז אותה מתפקידה".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

מפגש הפסגה של שלושת המזרחנים: יש עיסוק אינטנסיבי של העולם הערבי בקרע בישראל

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אודי
אודי
1 שנה לפני

ארדוגן , לאחר הפוטש וההפיכה שעבר, התעשת וניצח, בעזרת העם, הכניס לכלא את כל עוכרי-הדין (כ 70 ) שהיו מאחורי הפוטש נגדו. ״ותשקוט הארץ (טורקיה) ל20 שנה… ככתוב; ״מכל מלמדי השכלתי״.

𝐀𝐳𝐨𝐨𝐫𝐲
𝐀𝐳𝐨𝐨𝐫𝐲
1 שנה לפני

הממשלה. חייבת לפטר אותה את הרמטכל ואת המפכל ומשם לבדוק את כל המינויים של היועצים לשרים וללשכות לפטר, אלוהים ימשיך להראות את הדרך

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום