חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יש באקדמיה קבוצה לא קטנה שתומכת ברפורמה המשפטית"

פרופ' נדב שנרב, פיזיקאי מאוניברסיטת בר אילן, הוא מהאמיצים שחתמו על העצומה בעד הרפורמה המשפטית. בראיון לאורנה ישר הוא מסביר את עמדתו  

שתפו :

Photo by Yoantan Sindel/Flash90     

פרופ' שנרב לא הרגיש שהיה זקוק לאומץ מיוחד כדי לחתום על העצומה, ולדבריו "יש באקדמיה קבוצה לא קטנה שתומכת ברפורמה". הוא אמנם אינו חש אפליה כלפי אקדמאים בגלל דעותיהם, אך כן יוצא נגד מרצים שמבטאים את עמדותיהם הפוליטיות במהלך הרצאות מול סטודנטים.

עוד התייחס פרופ' שנרב לפוסט שפרסם, בו הבהיר כי אינו שותף לבהלה מ"דיקטטורה", שלדבריו מתקיימת דווקא במציאות הנוכחית: "ישנם חמישה עשר שופטים שיש להם זכות וטו בלתי הפיכה על כל החלטה שלטונית – זהו נגד הקונספט של דמוקרטיה".

על האנרכיה אומר שנרב: "המשטרה מאפשרת לכל קבוצה מספיק גדולה של אנשים לעשות מה שמתחשק להם. זה נראה שהקבוצה המאוד קיצונית ועצבנית מהפגנות בלפור היא שמובילה את ההפגנות הנוכחיות, והיא נותנת טון חריף".

פרופ' שנרב מבהיר שככל שעובר הזמן – הפוקוס עובר מהפן המשפטי לחוסר מוכנות לקבל את העובדה שחלק גדול מאזרחי המדינה חושבים בצורה שונה: "יש כאן חוסר אמון מוחלט במוסריות של הצד השני, וכן, מחאה של ה"פרודוקטיביים" אל מול ה"פרזיטים"".

צפו בראיון המלא

 

למה התכוון דחלאן כשאמר שהוא רוצה להיות חלק מישראל?

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום