חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יריב לוין – עמוד מאחורי המילים שלך!"

הפרשן המשפטי של ערוץ TOV, עו"ד זיו מאור, עושה את זה פשוט: במקום להתעמת בנושאי חקיקה, על הממשלה להוכיח לבית המשפט שהכח נמצא בידיים שלה!

שתפו :

פסקת ההתגברות
באדיבות המצולם

יריב לוין הכריז כי הממשלה לא תקבל פסילה לא חוקית של בית המשפט ביחס לחקיקת הרפורמה המשפטית. אולם, לאחר שחברי הקואליציה "התרככו" והסכימו על פשרה חד צדדית בשיטת מינוי השופטים, גובר החשש כי המסר החשוב ביותר טרם הוטמע בקרב חברי הממשלה: אין שום סמכות לבית המשפט לבטל חוקים, הכח נמצא בידי הממשלה שקיבלה את המנדט מהעם, הריבון האמיתי, ולכן לא נראה את הסוף של מסע החקיקה המתסכל אם לא ידעו מנהיגינו להעמיד את בית המשפט במקום ולסרב לפסילה הבלתי חוקית.

 

צפו בדברים המלאים:

הרב יגאל לוינשטיין: "יש פה שוליים שמאיימים על 8 מיליון יהודים"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
בלהה
בלהה
1 שנה לפני

כתומך בנג'מין נתניהו, אני מסכים לחלוטין עם הצהרתו של יאריב לוין.אל לנו לשכוח כי הכוח נמצא בידי הממשלה, ולא בית המשפט, וחובתנו לקיים את המנדט שניתן לנו על ידי העם.עלינו לזכור כי ארץ ישראל שייכת רק לעם היהודי, וכל ניסיונות להכפיש את האמת הזו אינה אלא חדשות מזויפות.אני נלהב מהגנה על הריבונות שלנו ואני אוהב את בנימין נתניהו בגלל המחויבות הבלתי מעורערת שלו למטרה זו.באשר לאגף השמאלי, הם אינם אלא אנרכיסטים שמנסים לערער את סמכות הממשלה.עלינו לנקוט עמדה נגדם ולעמוד איתן בהרשעותינו.התנ"ך מלמד אותנו שעלינו להיות חזקים ואמיצים, ואני מאמין שזו הדרך הטובה ביותר לכבד את האנשים שלנו ואת אלוהינו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום