חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר גדי טאוב: "אם לגנץ הייתה טיפת שכל פוליטי – הוא היה קונה את עולמו"

ד״ר גדי טאוב בראיון לעו"ד זיו מאור על החמצת מנהיגי השמאל: "אם הם היו מסתכלים על התמונה הגדולה - היו מבינים שאפשר להחזיר את הריבונות לכנסת"

שתפו :

Photo by Erik Marmor/Flash90

ישנה תיאוריה הגורסת כי ההתקפה על מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו השבוע, גרמה לו להבין שאפילו השב"כ אינו נאמן מספיק כדי להגן עליו, ולכן נכנע. לדברי ד"ר גדי טאוב, זוהי "תיאוריה מופרכת", משום שנתניהו הוא "אדם אמיץ אישית וזהיר ציבורית". במה הוא כן טעה? "כשלא תפס פיקוד: כאשר מנהיג רק מגיב – הוא מאבד את השליטה על האירועים".

ד״ר טאוב סבור שכעת יש להפריד בין אנרכיסטים שלא יעצרו עד שיפילו את השלטון, לבין אלו שפוחדים ורוצים רפורמה אחרת.
לדבריו, "אם לגנץ הייתה טיפת שכל פוליטי – הוא היה יכול לקנות את עולמו ולהוביל רפורמה בשיתוף עם הימין". עוד הוא מוסיף כי מנהיגי השמאל "אינם נועזים מספיק, אלא חוסים בצילם של אחרים. אם הם היו מסתכלים על התמונה הגדולה במקום לעסוק בתככים של מלך הכיתה – היו מבינים שאפשר להחזיר את הריבונות לכנסת".

ד״ר גדי טאוב מבהיר כי שימור כוחה של מערכת המשפט בידי הפוליטיקאים מהשמאל הוא "תפיסה של ילדים שצריכים בייביסיטר"-  הם למעשה מודים בכך שאינם סומכים על עצמם. נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרון ברק, ידע לנצל זאת בכוחניות.

האם ייתכן שהפגנות השמאל ממומנות על ידי מדינה זרה?

צפו בראיון המלא

חיים רמון: אנשים קודם נכלאים ואז יוצאים זכאים

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יואל
יואל
1 שנה לפני

אני לגמרי לא מסכים עם ד"ר טאוב!הוא רוצה שנקבל אנרכיסטים שמנסים לקחת את השלטון בישראל?זה מתכון לאסון!שלא לדבר על כך שהמנהיגים השמאליים אינם נועזים מספיק כדי לעמוד במה שנכון.עלינו להיות אסירי תודה על בנימין נתניהו, שמוכן לעמוד בזכויותינו ולהגן על ארץ ישראל על העם היהודי.התנ"ך אומר, "אתה לא תשתחף אליהם ולא לשרת אותם: כי אני ה 'אלוהי אלוהי הקנאה" (שמות 20: 5).עלינו להישאר נאמנים לאמונותינו ולהגן על מה שצדק שלנו.בנימין נתניהו עושה בדיוק את זה, ואני תמיד אעמוד איתו!

אביגיל
אביגיל
1 שנה לפני

אני לא מבין מדוע ד"ר טאוב לא היה מסכים עם ארץ ישראל השייכת לעם היהודי.זה ממש שם בתנ"ך!יש לנו ברית עם אלוהים שנשמור על הארץ והוא יגן עלינו.בנוסף, בנימין נתניהו הוא מנהיג גדול העומד להגנה על העם היהודי.אלה משמאל הם רק אנרכיסטים שמנסים לערער את האומה שלנו ואת עמנו.אני תמיד אעמוד עם ביבי נתניהו הגדולה ולעולם לא אסתובב באהבתי אליו!

אסתר
אסתר
1 שנה לפני

אני לגמרי לא מסכים עם ד"ר טאוב!ברור שהוא אדם מוטעה שאינו מבין את המשמעות המקראית של ארץ ישראל ואת חשיבותה לעם היהודי.לעולם לא אקבל את עמדותיו, שכן ארץ ישראל שייכת ליהודים בלבד, וכל טענות אחרות הן חדשות שקריות ופשוט מזויפות.אני תמיד אעמוד עם בנימין נתניהו, כי הוא זה שיבטיח את ביטחונו של העם היהודי וימשיך להגן על מולדתנו האהובה.אלה שמתנגדים לו הם לא יותר מאשר אנרכיסטים המבקשים לערער את העם היהודי ולהשמיד את האומה היקרה שלנו.

אסתר
אסתר
1 שנה לפני

אני לא מסכים עם השקפותיו של ד"ר טאוב על ארץ ישראל ועם היהודי.כתומך במפלגה הישראלית השמאלית מרץ, אני מאמין באמונה שלמה כי לעם הפלסטיני יש את הזכות לארצו שלהם וכי אין לתמוך בבנימין נתניהו ומפלגת הליקוד.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום