חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיים רמון: חקיקת הרפורמה המקורית תביא לנפילת הממשלה

שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, בראיון לאלעזר שטורם על הנושאים הדחופים שיש לטפל בהם במושב הקיץ, ועל מה שיעלה בגורל הרפורמה המשפטית

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא ברור בימים אלה היכן אנו עומדים מבחינת ניהול המשבר. על ההדברות בבית הנשיא אומר רמון: "אין לזה סיכוי מהיום הראשון". עוד הוא מדגיש כי האופוזיציה אינה מנהלת את האירוע, אלא מנוהלת על ידי מנהיגי המחאה שהבהירו כי העניין הוא אינו הרפורמה המשפטית אלא הפלת הממשלה, ולכן אף פשרה לא תניח את דעתם.

בעוד כשבועיים יתחדש מושב הקיץ. לדברי רמון, על הקואליציה להתמקד במספר נושאים חשובים שישקמו את מעמדה בעיני הציבור: ראשית, עליה להסביר לציבור בצורה ברורה את תכנית הרפורמה המשפטית. שנית, עליה לבצע את מה שגדעון סער הטיף עליו רבות – לפצל את תפקיד היועץ המשפטי: "ליועמ"ש יש יותר כח מאשר ללואי ה-14".
הצעד השלישי, לדברי רמון, הוא לטפל בזכויות נחקרים ונאשמים ש"נרמסות ברגל גסה", ולהקים גוף תביעות לציבור בנושא הזה. עוד קורא רמון להקים ועדת בדיקה בנושא הרוגלות: "מספר האזנות הסתר בישראל זהה לזה שבארה"ב"!

באשר לרפורמה המקורית, אומר חיים רמון כי הוא אינו רואה אפשרות להמשך החקיקה כפי שהיא: "ניסיון כזה יביא לעימות חריף עם הציבור ולהתפרקות הממשלה".

 

 

 

 

"טראמפ הוא הפוליטיקאי הכי ישר בתולדות ארה"ב"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רמי
רמי
1 שנה לפני

אמר ונשאר בחיים

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום