חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״העם הפלסטיני הוא המצאה כדי לגזול מאיתנו את הארץ שלנו״

מקימות תנועת הריבונות וגבעת עוז וגאון מקיימות שיחות עם תלמידי מכינות קדם צבאיות שבאים לשמוע על זכותנו על הארץ. בראיון ליוסף רוסו הן מספרות על השיטה שבה הן מעוררות את השומעים למחשבה

שתפו :

סקר
"עם פלסטיני". צילום: פלאש 90

נדיה מטר ויהודית קצובר הן נשות התיישבות ותיקות מאוד שפועלות במשך שנים להחלת הריבונות ביו"ש ולהרחבת ההתיישבות.

לפני מספר שנים הן הקימו את שמורת עו"ז וגאון ועל פעילותן שם מספרת מטר: "באות אלינו כל הזמן קבוצות ממכינות קדם צבאיות במסגרת שבוע יו"ש. השאלות ששואלים אותנו אתה מגלה כמה הנוער בישראל לא יודע כלום על הזכות שלנו על הארץ, על ההיסטוריה ואנחנו ואומרות איך יכול להיות שאחרי 12 שנות לימוד מגיע אלינו בחור שעוד מעט מתגייס ואומר שהוא לא יודע אם אנחנו צודקות או אם ההוא מהרש"פ, והארץ שייכת גם להם".

במענה לאותה בורות, מספרת מטר: "אנחנו התחלנו להפיץ שצריך לבחור בין שני דברים – בין התנ"ך לבין הספר של אסף וול על ההיסטוריה של העם הפלסטיני שהוא עם מומצא ובספר הזה יש מאה דפים ריקים. העם הפלסטיני הוא המצאה כדי לגזול מאיתנו את הארץ שלנו".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

פרופ' אריה אלדד: מרד הטייסים הוא הפיכה צבאית

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מירה
מירה
1 שנה לפני

ברור שאין שום "עם פלסטיני" סתם ערבים ממדינות ערב שהתישבו לנו על הראש..ומה זה פלסטין??? שם ממוצא מדומיין של הבריטים.ארץ ישראל לעם ישראל לנצח!

קפוסטה יעקב
קפוסטה יעקב
11 חודשים לפני

כל מי שהתעניין ולו במעט ודיפדף בספרי היסטוריה… יודע שאין שם זכר לעם שכזה… אך לצערנו כל אנשי התקשורת הפוליטיקקאים והממשל מימין… ומשמאל כמובן !! חוזרים על המונח השקרי – "עם פלסטינאי" בכל הזדמנות ובכל הטיה אפשרית וכך מתקבל השקר כאמת לאמיתה… כמאמר ה… "השרטימר" הידוע לשימצה – חזור די פעמים על שקר והוא יתקבל כאמת… ! ומניסיוננו המר המונח השקרי – "עם פלסטינאי" הפך לסוג של אקסיומה בשיח הציבורי והפוליטי… !!!
* עד מתי תרבות השקר תשלוט במקומותינו… ?

מיכאל
מיכאל
11 חודשים לפני

אכן !
ואת ההמצאות צריך לדחוף לירדן לנהר ומי שיצליח
גם יעבור לירדן !

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום