חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במקום להתבכיין על התקציב לחרדים, תעצרו את העברת הכספים לרשות הפלסטינית

"יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל": בזמן שהשמאל הישראלי מעצים את המיליארדים שמקבלים החרדים בתקציב, ישראל ממשיכה להעביר כספים לרשות הפלסטינית בעוקץ שהיא כבר יודעת עליו

שתפו :

צילום: יעקב נחומי/פלאש90

מבקר המדינה חשף את הונאת המיסים של הרשות הפלסטינית. על פי נתונים רשמיים של רשות המיסים נחשף כי בשנים האחרונות ישראל אינה מפקחת כראוי על כניסתן של סחורות אל הרשות הפלסטינית. יבואנים פלסטיניים מעבירים דיווחים כוזבים, וכתוצאה מכך ישראל מעבירה לרשות מיסים בסך מאות מיליוני שקלים בשנה. השיא היה ב-2021, אז הגיע הסכום לכ־1.5 מיליארד שקלים אך מסתבר שהאוצר ממשיך להעביר את כספים לרש"פ.

עו"ד פנחס אנצילוביץ מפורום "קהלת" שהגיש עתירה נגד העברת הכספים האלו, מסביר:  "מה שקורה היום זה שהסכמי אוסלו מצהירים בצורה מפורשת שיעדם הסופי הוא הרש"פ. הנוהל של רשות המיסים – מספיק שהיבואן יצהיר שהסחורה מיועדת לרש"פ וישראל תגבה ממנו את המס ותעביר לרש"פ. המבקר שם לב שכמות הסחורות מהנמל לרש"פ בשנת 2016 יורדת בצורה ניכרת ושהסחורות לא מגיעות באמת למעבר אלא נעלמות בדרך. רק בשנה הזו, על פי הערכת מבקר המדינה, מדובר ב-450 מיליון ש"ח".

אנצילוביץ: "הנוהל של רשות המיסים מציין שהסחורה חייבת לעבור דרך המעבר אבל הם קובעים ביד השניה שבסוף החודש מעבירים לרש"פ את הכסף על פי הצהרת היבואן. בוודאות יש פה נזק כלכלי".

צפו בראיון המלא

"הם גייסו שלושה עדי מדינה כשהם יודעים שאין להם שום מידע"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

אין קשר בין כספי המיסים של תושבי עזה ובין המיסים של מדינת ישראל שמנוהלים בצורה שתגמור אם הפרוייקט הישראלי (אפשרי שתוך 15 שנים לערך).

אף אחד לא אמר שהחרדים אוכלים ילדים של גויים. אמרו שהם (לא כולם) לא מגזר יצרני. לא כולם. סטטיסטית. עוד 15 שנים, על פי המגמה הנוכחית, 18% מהמדינה בלי תעודת בגרות ו 47% מהכנסות המגזר החרדי מגיעות מהמדינה. קצת ביקורת עצמית לא תזיק. לצעוק "אנטישמיות" זה מנגנון הגנה קלאסי — אבל לא רלוונטי. אל תחמיאו לעצמכם עם לוגיקה עקומה כזו. יש יהודים שסטו מהדרך וצריך לתת להם אפשרות להשתקם ולהצטרף לחברה או, במידה וייתעקשו (כמכלול) על האמונות הקיצוניות אז כמו נשות הכותל, לגרש אותם לפינה אחרת. מדינת הלכה חדשה ליהודים "האמיתיים". שיעבדו ויממנו את מאות אלפי ה"עילויים" בעצמם.

בקום המדינה האדם הדתי לא התנהג ככה. דורש שנשים יצאו לו מהמרחב בשביל שיוכל לתפקד. במצב הנוכחי, שהם באים בדרישה שהצבא יהפוך לחרדי החדש שמדיר נשים וחייב שכולם יכבדו אותו ויתנו לו דירה ומכונית על חשבון הציבור. עדיף שיקימו לעצמם מדינה נפרדת עם צבא שיתאים להם. שייקחו את המקומות הקדושים. אנחנו נבוא לבקר — רק שייתחשבו ויתנו לבעלים לבוא ביחד עם הנשים. לעג לנשים: הקואליציה לא רק מדירה נשים כשהיא ממנה 24 גברים בלי אף אישה וכשהיא שוללת תקציבים מנשים וכשהיא מצביעה נגד חוקים להגנה על נשים. הקואליציה גם לועגת להן בריש גלי. לוין מבקש תמיכת נשים ומבטיח שהשופטים שלו … הגברים שתמנה הקואליציה החרדית… יידאגו להן. בן גביר עולה לקרוא שמות של נרצחות בזמן שהוא דורש הרשעה קודמת כדי לאפשר הגנה מאנשים אלימים… אלו נותנים כסף לקיצונים שצועקים "שיקסע מנוולת" ברחוב לנשים חרדיות! אפילו הדירו את טלי הצועקת בראש מהפגנת 15 המיליון אבל הביאו במקומה "משפיענית רשת" בשביל לשכנע את החלציים של המסורתי-כאילו-חרדי שלא ישים לב שלוקחים כסף מהילדים שלו.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום