חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרפורמה בניידים הכשרים בדרך לביטול והשר הנדל זועם: "בושה לממשלה"

בקואליציה ובאופוזיציה הגיעו להסכמות על קידום החוק של משה ארבל שיבטל את רפורמת הניידים הכשרים של השר הנדל

שתפו :

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לפני כחודשיים הודיע שר התקשורת הנדל על רפורמה בשוק הניידים הכשרים. הרפורמה תאפשר לכל מנוי את חופש הבחירה להישאר במסלול שירות "קו כשר" הקיים, על כל מאפייניו, או לבחור מסלול אחר או חברה סלולרית אחרת. חברות יוכלו להציע הגבלת תכנים בצורה מגוונת לבקשת הצרכן ובהתאם להשקפת עולמו. כזכור, במפלגות החרדיות זעמו אז על הרפורמה של הנדל ואמרו: "זו אינה התערבות מקצועית אלא החלטה רודינית על חברי קבוצה איכותית ואחראית כיצד לנהוג. מדובר בקבוצה יוקרתית, בו החברים משתמשים אך ורק בטלפון מוגן, ושר התקשורת רודני ואגרסיבי ככל שיהיה אינו יכול לקבוע עבר חברי הקבוצה הערכית את כללי החברות בו. מי שרואה את הודעת שר התקשורת רואה כי אילו מילים שאין מאחוריהם דבר, בעוד מדבר על חופש הבחירה, הוא זה שמונע מקבוצה את חופש הבחירה".

https://tovnews.co.il/%d7%91%d7%a9%d7%a1-%d7%9e%d7%a0%d7%a1%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a0%d7%93%d7%9c-%d7%91%d7%a7%d7%95/

במפלגות החרדיות ניצלו את הכאוס הפוליטי והרצון של הקואליציה לדהור לבחירות, והתנו את ההסכמות על פיזור הכנסת בשורה של הישגים. ביניהם, הסכמות על העברת החוק של ח"כ משה ארבל מש"ס בקריאה ראשונה, שתכליתו ביטול הרפורמה בניידים הכשרים של השר הנדל. למרות שהוא לא בכנסת, יו"ר ש"ס אריה דרעי פעל רבות מאחורי הקלעים, ובסופו של בקואליציה הסכימו לקדם את החוק בקריאה ראשונה. מי שפחות התחבר אהב את ההסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה סביב החוק היה שר התקשורת יועז הנדל (תקווה חדשה) שכתב: "ההסכמות עם דרעי (שאמור להיות מחוץ לפוליטיקה) על חוק שמונע מהחרדים ניוד מספרים, הן בושה לממשלה שפעלה היטב בכהונתה. בושה לליכוד ולש״ס שפועלים למען המונופול של העסקנים, ונגד הציבור. הסכמות הן לא תירוץ. זו רק קריאה אחת ותהיה לחרדים אפשרות לנייד מספרים בעוד חודש".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום