חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נותנים אשראי להשתלטות להט"בית

ישראכרט השיקה כרטיס אשראי לחברי הקהילה הגאה. בין ההטבות: הלוואות לצורך מימון הליכי פונדקאות

שתפו :

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ניסיון ההשתלטות הלהט"בי לא נגמר. חברת כרטיסי האשראי הגדולה "ישראכרט" הודיעה כי תוציא כרטיס מיוחד לחברי הקהילה הגאה. אחת מן הזכויות אותן יקבלו מחזיקי הכרטיס היא הלוואה לצורך מימון תהליכי פונדקאות.

כך הודיעו בישראכרט על החלת השימוש בכרטיס בקמפיין בשם "שווה לקהילה שווה לי": ״לראשונה בישראל, כרטיס אשראי לקהילה הגאה! ישראכרט גאה להשיק כרטיס אשראי ראשון מסוגו, התומך בחברי.ות הקהילה ובמשפחותיהם.ן, כרטיס האשראי מציע מגוון הטבות ומוצרים פיננסים ייחודים כמו הלוואות לצורך מימון הליכי פונדקאות ועוד".

עוד הוסיפו לגבי הגורמים מאחורי המהלך: "הכרטיס הקהילתי הראשון של ישראכרט. באמצעות עמותת "עיגול לטובה" כל מי שיבחר להצטרף לשירות יוכל לתרום בכל חודש לארגוני הקהילה לפי בחירתו. ישראכרט מצדה, מתחייבת להכפיל את סכום התרומה בכל חודש. הארגונים שייהנו מהתרומות בכרטיס הם: האגודה למען הלהט"ב – ארגון ארצי מוביל במאבק הגאה, איגי – ארגון הנוער הגאה, חוש"ן – ארגון החינוך וההסברה של הקהילה, מעברים- ארגון למען הקהילה הטרנסית, הבית הפתוח בירושלים- מהווה בית לקהילת הלהטב"ק, תהל"ה – תמיכה בהורים ללהטב"ק ובני משפחותיהם, בת קול – ארגון לסביות דתיות".

נדמה כי חודש הגאווה ודגלי הגאווה שהתנוססו בכל עבר, מעל כל בניין, מפעל ושהחליפו את צבעי הלוגו של חברות רבות לא הספיקו. המהלך של חברת ישראכרט הוא לא עוד מהלך שולי, מדובר באמירה של ממש. ישראכרט למעשה מחליטה לקחת צד בסיפור ולתמוך באופן גלוי בלהט"ב. הבעיה היא שבניגוד לחברות שהחליטו להזדהות ולהמיר את צבעי הדגל לזה של הקהילה הגאה, פה מדובר בפעולה מעשית בכדי לעזור לזוגות החד-מיניים בהקמת משפחה.

השאלה היא עד לאן הגענו? גם אם נאמר שהיינו מסכימים באיזשהו אופן עם הטענה של ישראכרט (ואנחנו חד משמעית לא), עדיין, נגמרו הבעיות של האנשים? מה עם אותה קופאית בסופר שמתקשרת לחברה ומתחננת להלוואה מכיוון שהבת שלה רוצה להתחתן? ומה עם אותו בחור צעיר שהרגע סיים צבא ורוצה להקים עסק? למה הם יצטרכו להיתקל בבעיות ובירוקרטיות ארוכות ובלתי נגמרות ומי שמשויך לקהילה הלהט"בית ורוצה הלוואה לצורך פונדקאות באים לקראתו.

בשבוע שעבר קראנו מקרה על ילד בכתה ב' שהחליט כי הוא ילדה וכתוצאה מכך גרם לאסיפה מרובת משתתפים בנוכחות ההורים והתלמידים. איך יכול להיות שבמדינת ישראל, מדינה שחלמנו שנים להגיע אליה מתקבלים הלהט"בים בצורה כל כך חמה ואוהדת ואילו את מי ששונה מדעות השמאל והליברליות היא מקיאה?

בעצם אם פעם הייתה הסתרה של הכוונות של מי שהיה רוצה לתמוך בקהילה הלהט"בית היום הדברים הפכו למעין "מצווה" – ממש כאילו זו המצווה התרי"ד שאנו צריכים לשמור – לתת זכויות ללהט"בים.

לא, אלימות זה לא פתרון ואנחנו לא מבקשים לתלות בכיכר העיר כל מי שלא מתחבר לבני המין הנשי או ההפך אצל נשים, אך יחד עם זאת גם לא לתלות תמונות ופרסומות המעודדות את הלהט"ב. לא כל חברה צריכה לצעוק בריש גלי כי היא תומכת בקהילה הגאה. יותר מכך, אתם רוצים באמת לתמוך? תתמכו באנשים חסרי כסף, תעסוקה, מוגבלים וכל מי שסובל באמת בחברה הישראלית.

אז רק לסיום ישראכרט, בבקשה תוציאו את ההשקפות עולם שלכם מהארנק.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום