חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפהקים הרבה? כל הסיבות לעייפות

אתם עייפים כל הזמן ורואים את העולם מתוך מסך עשן? זה יכול לנבוע מתזונה לקויה, זיהום אוויר וחוסר מימוש עצמי

שתפו :

play-rounded-fill

אבי בצראי, נטורופת ורפלקסולוג, הגיע לדבר איתנו על תחושת העייפות ומה ניתן לעשות בנידון. "עייפות לא נובעת רק ממחסור בשעות שינה", מפתיע בצראי. "מי שסובל מעייפות ומרגיש שיש לו קושי מבחינת החיוניות והמרץ שיש לו בגוף, שווה לו לבדוק גם את נושא התזונה והאוויר שהוא נושם. להתבונן איך הוא מרגיש כלפיי החיים, העבודה והמימוש העצמי שלו".

לדבריו, מערכת העיכול היא אחת המערכות שצורכות הכי הרבה אנרגיה מהגוף, לכן אחרי אכילה אנחנו מרגישים עייפות. "בתזונה אנחנו בודקים מהם החלבונים, הפחמימות והשומנים הנכונים עבור הגוף, באופן אישי לכל אחד. מהם הוויטמינים והמינרלים הנדרשים. במידה שיש לנו חוסר באחד מהם, זה יכול לבוא לידי ביטוי בעייפות".

https://tovnews.co.il/%d7%92%d7%9d-%d7%9c%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%a7%d7%95%d7%9c%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94%d7%9f-tov-%d7%90%d7%a7%d7%98/

אם חלמתם על קפסולה או תוסף תזונה שיפתרו את העניין – לאט לכם. "ברפואה הטבעית הדברים לא קורים מעכשיו לעכשיו. זו לא תרופא שלוקחים וזה נעלם. אנחנו רוצים להגיע לאיזון, אם זה איזון של מערכת העיכול, והיכולת להכניס מזון, להפיק ממנו את המיטב, ולהוציא את הפסולת. ככל שנמשיך ונשתפר מבחינת התזונה האישית – החיוניות והכוח שלנו ישתפרו".

לשיטתו, שינוי התזונה צריך להיעשות בהתייעצות עם איש מקצוע, נטורופת, ובהתאמה אישית, משום שאין דיאטה אחת שמתאימה לכולם, אלא כל אחד ומה שמתאים לו. "בתזונה אנחנו בודקים מהם החלבונים, הפחמימות והשומנים הנכונים עבור הגוף, באופן אישי לכל אחד. מהם הוויטמינים והמינרלים הנדרשים. במידה שיש לנו חוסר באחד מהם, זה יכול לבוא לידי ביטוי בעייפות".

כמו בתזונה, גם השפעת זיהום האוויר משתנית מאדם לאדם. "יכול להיות שזיהום אוויר עבור מישהו אחד הוא לא כל כך משנה, אבל עבור אדם אחר זה יכול להתבטא במצבים של אסטמה ואלרגיות והגוף מראה את הקושי שלו", הוא אומר. ומוסיף בחיוך "למרבה המזל, בניגוד לעצים ואבנים, אנחנו יכולים לזוז ולעבור מקום".

קראתם עד כאן ולא התעייפתם? מצבכם טוב.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום