חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התנתקות נוסח שמאל

בתקופה האחרונה אנחנו חווים את אחד המשברים הגדולים בחברה הישראלית. הנקודה השורשית של הבידול נעוצה בזהות היהודית ממנה השמאל מתרחק יותר ויותר

שתפו :

סרג' אטאל, פלאש 90

לפני מספר ימים ערכנו בערוץ TOV ראיון עם השף והבעלים של מסעדת "המוציא" בירושלים. בראיון סיפר אבי לוי שיש מגמה בעולם המסעדנות בה מסעדות שלא היו כשרות, מבקשות להפוך לכשרות.

יחד עם זאת, בשיטת המטוטלת נראה שיש גם הקצנה שלילית לכיוון השני. הקצנה שמשתקפת במחאת השמאל שכבר שינתה את פניה מספר פעמים.

כעת נראה שנושא הכשרות והתפילין על המוקד. "כל חיי לא אכלתי אוכל לא כשר. בזכות ממשלת חורבן הבית, כיום אני מעדיף מסעדות ללא תעודת כשרות", כך כותב עמוס פיקל ומצרף קישור לאתר שמרכז מידע על המסעדות הלא כשרות בנוסף לאלה שפתוחות בשבת. אותו פיקל אף שם לו למטרה לצאת נגד הנחת תפילין ותפילה במרחב הציבורי.

כך, למשל, הוא מעלה תמונה של מתפללים מניחים תפילין ברכבת ותוקף אותם. כל זאת בהתרסה תוך תיוג של אנשים כמו מני אסייג שעושה ימים כלילות כדי לעודד הנחת תפילין.

כך הגיב היוצר והתסריטאי מני אסייג: "ישראל תשפ״ג 2023. כמה בוז למסורת אבותינו, כמה לעג למצוות התורה, כמה זלזול ביהדות, כמה ניכור למורשת ישראל. היכן שהשמאל הישראלי נמצא היום יש רק מי תהום". 

נראה שהשמאל ממשיך לפגוע בכל דבר הקשור ביהדות בציבוריות הישראלית. כך הוא מעמיק את הקרע וחושף את קלונו ברבים.

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שוקי
שוקי
10 חודשים לפני

זה נכון שישנה התרחקות של הצד השמאלי מהיהדות אבל, אם תהיו הוגנים תצטרכו להודות שחלק גדול מהשנאה ליהדות נובע מההתנהגות של חלק מהחרדים, מההתנכרות שלהם לציונות ומהעובדה שאינם נושאים בנטל שווה עם שאר עם ישראל!!! תהיו הגונים ותכתבו גם על זה!!! ואל תביאו עכשיו סיפורים יוצאי דופן על חרדים, כי זה הקטע שלהם, הם יוצאי דופן….

קפוסטה יעקב
קפוסטה יעקב
10 חודשים לפני

השמאלנות הפכה כבר מזה זמן ל… פוזה !
ואחד ממאפיניה המרכזיים הוא המצאת דמות חדשה המנותקת מכל כובד ההסטוריה והשורשים היהודיים… וע"מ להדגיש את הניתוק הזה הם מטפחים את השינאה לכל מה שמזכיר את היהדות והציונות… ומחבקים בתאווה את כל מי שעויין את ישראל ואתו הם בונים בריתות נגד היהדות וישראל… !!!
★ בשיחות עם מספר מבני דודנו הישמעלים…
הם אומרים – עם ישראל תובס פעם במלחמה… הראשונים לשחיטה יהיו דווקא השמאלנים !!! וזאת כי – בוגד הוא בוגד !!! ועל מי שבגד בעמו עליו לא נסמוך לעולם… !

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום