חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד לבנט: "הדם של הבעל שלי על הידיים שלך"

משפחות הנרצחים בפיגוע באלעד מעבירות ביקורת חריפה על ראש הממשלה ושרת התחבורה

שתפו :

לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד שנרצח באכזריות באלעד במוצאי יום העצמאות, התראיינה היום (א') לאלמוג בוקר בתוכנית "חדשות היום" בערוץ 13. במהלך הראיון עודכנה חבקוק על לכידת המחבלים הבוקר ואמרה: "מה זה נתפסו? לא חיסלו אותם. זה עושה לי כעס". חבקוק קראה נגד נפתלי בנט, ראש הממשלה: "בנט היקר תקשיב לי טוב. אתמול רצית לבוא לפגוש אותי, אמרתי שאני לא מוכנה לראות אותך עם מצלמות. אתה רוצה לראות אותי? פנים מול פנים בלי מצלמות, תבוא תראה אותי. אני מעבירה לך עכשיו מסר. הדם של הבעל שלי נשפך, אין פה משחקים. הילד שלי בן ה-6 ראה את האבא שלו נרצח. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך ועל הידיים של המחבלים שאתה יושב איתם". בהמשך זעקה חבקוק: "מספיק ילדים יתומים! הילדים שלי יתומים! מספיק! אם זה היה תופס אותך לא היית חושב פוליטיקה. תנתקו להם את החשמל, את המים, קחו להם את האזרחות!".

גם משפחתו של בועז גול, שנרצח במסע ההרג בשבוע שעבר, מתחה ביקורת על הממשלה כאשר שרת התחבורה מרב מיכאלי ביקשה להגיע לנחם את בני המשפחה, אך סורבה. יוסי, אחיו של בועז אמר: "הגיעו לכאן מאבטחת אישים. הם רוצים להביא לפה את מרב מיכאלי. חס ושלום, היא לא תתקרב לפה. לא מוכנים לדבר איתה ולא מוכנים שהיא תבוא לפה".

https://tovnews.co.il/%d7%93%d7%99%d7%95%d7%95%d7%97-%d7%a0%d7%aa%d7%a4%d7%a1%d7%95-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a2-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%90/

נופר בן יפתח, אלמנתו של אורן שנרצח בפיגוע באלעד, מבקשת לפנות במסר לציבור על רקע הפרסומים שבעלה נרצח אחרי שהסיע את שני המחבלים שיצאו למסע טבח בעיר אלעד: "אורן בעלי היה איש יקר ואהוב, איש של שלום, של אחדות". היא המשיכה בכאב: "אני פונה אליכם גיבורי המקלדת שתגלו אליי מעט חמלה, אליי האלמנה, לששת הילדים שלי, המשפחה, אנחנו שבורים ומרוסקים. אורן בסך הכול עבד כנהג הסעות והסיע אנשים מיישוב ליישוב. אורן הוא קורבן של פיגוע, אל תרצחו אותו בפעם השנייה".

בהודעה שמסרה משפחתו של אורן בן יפתח מוקדם יותר נכתב: "אנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת, בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב לפיגוע הנפשע שהוא בעצמו קורבן שלו. אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים שעבד לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית, ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה, וזאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים. אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה, רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו. לפי הידוע לנו אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום