חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצעה לפתרון: "בחירות עכשיו"

יוסי אחימאיר, יו"ר מכון ז'בוטינסקי, מסכים שהציבור שבע מבחירות אבל סבור שזה הפתרון המוצלח ביותר לפתירת התסבוכת שאליו נקלעה ישראל: "בחירות יהיו מעין משאל עם דמוקרטי, אמיתי, על הנושא שעל הפרק"

שתפו :

Gili Yaari /Flash90

יו"ר מכון ז'בוטינסקי, יוסי אחימאיר, כתב בטור ב״מעריב״ כי כדי לפתור את המחלוקות ולעצור את המחאה יש ללכת לבחירות מחודשות על הנושא. "לדעתי, יש מוצא", כתב אחימאיר בטור, "בחירות עכשיו. לא סקרים ולא עיתונאים יקבעו. נכון, אנחנו שבעי מערכות בחירות רצופות בשנים האחרונות, גברה תחושת המיאוס של “מה שהיה הוא מה שיהיה”. אבל הפעם בהבדל משמעותי אחד: בחירות יהיו מעין משאל עם דמוקרטי, אמיתי, על הנושא שעל הפרק ושלא עמד במוקד מערכות הבחירות הקודמות – הרפורמה המשפטית".

 

 

בראיון לזיו מאור הוא מסביר: ״אני חושב שאת החקיקה צריך לחוקק. זוה מהותה של הכנסת והדמוקרטיה. אבל אנחנו גם על סף תהום. היד שלי ממש רעדה כשכתבתי את הדברים. הציבור בישראל מדוכא ולא יודע מה יהיה.

כל מערכות הבחירות שהיו בשנתיים האחרונות שבסופו של דבר הביאו את הממשלה הזו, הביאו את הציבור הישראלי לשובע. צריך לעשות משאל בבחירות בקלפיות שבמרכזו הרפורמה המשפטית״.

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אבי
אבי
9 חודשים לפני

פתרון רע מאוד
דבר לא ישתנה
אם בכל זאת מתעקשים ניתן לעשות משאל עם בנושא הרפורמה
בשום מצב אסור בחירת

מד ns
מד ns
9 חודשים לפני

בס"ד. בפירוש אמרו לפני הבחירות פסקת התגברות. לא דבר חדש. היו בחירות. יש רוב.קדימה רפורמה עם בקורת ענינית, לא דמגוגי'ה ושקרים.

בנימין אליצור
בנימין אליצור
9 חודשים לפני

אלה שתומכים ברפורמה, לא יבואו להצביע, משום שאין אמון בממשלה המפוחדת הזו. ומה הטעם להצביע, אם הקול שלנו לא נחשב? ואילו השמאל יתגייס בכל הכוח. וגם אם יקרה נס ושוב הימין ינצח בגלל איזה עניין טכני שקשור לאחוז החסימה, השמאל לא יפסיק להרוס את המדינה. לכן עבור הימין אין כל טעם בבחירות. הבחירות עכשיו זה טוב רק לשמאל. זה יהיה כמו מפגן כוח מול הימין הרופס ונטול האידאולוגיה.

Last edited 9 חודשים לפני by בנימין אליצור

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום