חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארז תדמור: "הופתעתי לרעה – חשבתי שיש גבול לשקרים שאפשר למכור לאנשים"

סוכני הכאוס הצליחו להכניס המוני אנשים לחרדה אמיתית ובלתי רציונלית שמשפיעה על יחסי צבא-משטר, מה שמהווה סכנה אמיתית לדמוקרטיה

שתפו :

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ארז תדמור, איש תקשורת ומחבר הספר "מדוע אתה מצביע ימין ומקבל שמאל?", מודה כי הופתע לרעה מהעדר החשיבה הביקורתית בקרב חלקים גדולים מהציבור: "לא תיארתי לעצמי שזה יגיע לרמה הזו, חשבתי שיש גבול לשקרים שאפשר למכור לאנשים".

עם זאת, הוא מסכים שסוכני הכאוס הצליחו להכניס אנשים רבים לחרדה אמיתית, ואומר כי "הרקע למעשים הקיצוניים שאנחנו רואים עכשיו הוא נפשי, לא רציונלי".

עוד טוען תדמור כי הוכח כאן בחודשים האחרונים שלמובילי הקמפיין השקרי, לתקשורת ולאליטות יש שליטה כמעט אבסולוטית בתודעה של מאות אלפי אנשים. ולכן: "אין לנו ברירה אלא להציב קו נגדי, לקיים דיון תבוני-ענייני ולהעיר אנשים מהפסיכוזה הזו".

בהמשך מתייחס תדמור ליחסים בין צבא ומשטר, ואומר: "אנחנו שומעים על תדרוכים בלתי נתפסים במשטרה, בצה"ל ובמוסד שמסבירים כיצד לנהוג במשבר חוקתי". הוא מבהיר כי לפי החוק, כמו בכל מדינה דמוקרטית, זרועות הביטחון הן חלק מהרשות המבצעת וכפופות לה. ניסיונן כעת להכפיף את עצמן לרשות השופטת – פירושו הפיכה משטרית.

האם ארז תדמור אופטימי או פסימי?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל
גיל
8 חודשים לפני

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום