חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלי ציפורי על פרשת פגסוס: "הוקם כאן מאגר מידע מפלצתי"

העיתונאי אלי ציפורי בראיון על הקמת הועדה לבדיקת הרוגלות. למה היועמ"שית מתנגדת כל כך, ומי צפוי להיחקר?

שתפו :

מדע המדינה
Photo by Miriam Alster/Flash90

הקמת הועדה לבדיקת פרשת פגסוס אושרה בניגוד לרצון היועמ"שית.

העיתונאי אלי ציפורי מסביר כי הפרשה התחילה שנים רבות לפני שהיא נכנסה לתפקיד, "אבל יש לה חברים מהחונטה במשטרה, בפרקליטות ובייעוץ המשפטי לממשלה והיא רוצה לצופף שורות ולהגן עליהם".

אך הניסיון לטרפד את האמת מהציבור לא הצליח "וטוב שכך", אומר ציפורי, "מכיוון שמדובר באחת הפרשות החמורות ביותר מאז קום המדינה הכוללת רמיסת זכויות אדם בהיקף עצום וניסיון לטייח זאת". אחת הטענות נגד הקמת הועדה היא שלא ניתן לגעת בנושאים שנידונים כעת בבית המשפט – כשהכוונה היא למשפט נתניהו. ציפורי אומר בתגובה כי הפרקליטות יודעת שנעשו עברות חמורות מאוד בשימוש בפגסוס כדי להפליל את נתניהו, והיא מנסה להסתיר את האמת.

עוד הוא מוסיף: "הסביבה הקרובה של נתניהו הודבקה כולה והוקם כאן מאגר מידע מפלצתי ולא חוקי שכולל לדעתי כל אחד מאיתנו". רוני אלשיך, מפכ"ל המשטרה לשעבר, התבטא לפני מספר חודשים בכנס הרצליה באוניברסיטת רייכמן והצהיר כי "לא היה ולא נברא, למשטרה אין פגסוס". ציפורי ממהר להבהיר כי מדובר בהכחשה בוטה – "זו תרבות של שקר, של אשמור לי ואשמור לך".

יש לציין שהוועדה רשאית לזמן את כי מי שהיא רואה לנכון לחקירה, ובהקשר זה אומר ציפורי כי "די נדיר שפרקליטים נחקרים בוועדת חקירה. יהיה מעניין".

מה מבטיח שלא יהיה טיוח גם הפעם?

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חייל אלמוני
חייל אלמוני
8 חודשים לפני

הם מ.פ.ח.ד.י.ם

גיל ט
גיל ט
6 חודשים לפני

כדי להכריח אנשים להעיד נגד ביבי, הפרקליטות חוקקה נגד זנות והפעילה בעצמה מכוני ליווי. בין האנשים היה מנדבליט. הועסקו במכונים פושעים ופושעות שהמשטרה תפסה. בין העובדות היתה אחות שלי, חולת נפש, שהמשטרה תפסה אותה שהיא זרקה אנשים מחדרי מדרגות גבוהים.היא רוצחת סדרתית, ורצחה 5 אנשים, בבניין אחד בירושלים, שבו דירה אחת היתה שייכת לתמר ויהודה כדורי.כדי שהפשע שלהם לא יתגלה, השב"כ והפרקליטות לקחו אסיר בטחוני והם משקרים שהוא הרוצח ובית המשפט לא נותן לי להציג במשפט את הראיות. הם עושים משפט דרייפוס זה.

docdro.id /smwbqzr

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום