חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש מחלקת חקירות בלהב 433 לשעבר: "היועמ"שית איבדה עשתונות"

בתחילת השבוע אושרה הקמת ועדת חקירה ממשלתית לחקר הרוגלות; כבר היום הוגשה עתירה לבג"ץ למניעת עבודתה של הוועדה

שתפו :

פגסוס
שיר טורם ואוליביה פיטוסי, פלאש 90

"ההחלטה התקבלה תוך חריגה מסמכות, ממניעים זרים, לקידום מטרות פסולות, בניגוד עניינים, תוך אי-שקילת שיקולי פגיעה בביטחון המדינה, בהתעלמות מוחלטת מעמדת גורמי הביטחון הרלבנטיים ובניגוד לעמדת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה", כך נכתב בעתירה שהגיש היום (רביעי) ארגון "מאבק הגלימות", אחד מארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית כנגד ועדת פגסוס שהקימה הממשלה.

לעתירה הצטרפו גם ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן ומנכ"ל משרד הביטחון לשעבר, האלוף אמיר אשל.

בתוך כך, אמש (שלישי) ברדיו גלי ישראל נחשף שישנו ניסיון לצופף שורות ולהגן על המערכת ולהראות שאין מה לבדוק בפרשת פגסוס.

ראש מחלקת חקירות לשעבר ביחידת להב 433, עו"ד מאיר ארנפלד, התראיין ליעקב ברדוגו וסטלה קורין-ליבר ואמר. "מנסים למכור לציבור נרטיב כאילו לא קרה כלום בפרשת הפגסוס. יש פה המשך ניסיון שראינו בוועדת מררי לצופף שורות ולהגן על המערכת. אנחנו עדים עוד פעם לאיבוד עשתונות מצד היועמ"שית שבכל מיזם הקשור לממשלה הנוכחית היא תתנגד אליו – גם אם מדובר פה בנושא של זכויות הפרט. אנחנו מדברים על יותר מאלף מכשירים ניידים שהודבקו בתוכנה עם יכולות מטורפות, זה לשאוב את כל האישיות של האדם המחזיק במכשיר. יש פה חריגה מטורפת מכל מה שמתאפשר למשטרה בחוק האזנת סתר שעל בסיסו מנסים להלבין את המחדל הנוראי של ההדבקות. אין לי ספק שגם בתיקים שקיבלו צו, לשופטים שחתמו אין מושג על מה הם חתמו".

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
8 חודשים לפני

רגע, אם כך, למי יש סמכות למנות ועדת חקירה? ליועמש״ית עצמה? אולי לרמטכ״ל? המפכ״ל? מה עם שופטי העליון (אבל רק אלה האקטיביסטים-פרוגרסיבים)? או אולי ראשי מיליציות השמאל הרדיקליות – לשעברים הממורמרים? לפעמים אני מוצא את עצמי מופתע מחדש מרמות הטמטום והבורות של אלה שמתקראים בטעות מגיני הדמוקרטיה ואבירי איכות השלטון, שלא לדבר על רמות הזלזול בדמוקרטיה אמיתית (לא זו ״המהותית״, שהיא בעצם סיסמא שמשמשת כאצטלה לדיפ סטייט טוטליטרי, משטרת מחשבות, חינוך מחדש וסתימת פיות).

נמרוד
נמרוד
7 חודשים לפני

מערכת המשפט פשטה רגל, אין להם ערכים, מה שהיה לנם בעבר משתנה בהתאם לעומדים לפניהם. הריקבון נמצא כבר בעצמות המערכת אין דין ואין דיין, חלק מהשופטים פוחדים לומר את דעתם או להצביע נגד המשובטים. הדבר מחריד, אנחנו נמצאים בהפיכה משפטית שלדעתי צריך להעמיד אותם לדין כי הם פועלים בניגוד עיניינים. הכנסת חייבת לחוקק עכשיו ומיד חוקים שיגרמו לשינוי דרסטי, ניתן להעזר בשופטים בדימוס חכמים, פרקליטים, עו"ד ואנשי אקדמיה שפויים.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום