חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם זה סופה של הממשלה?

על רקע הדיווח אודות העברת נשק ורכבים צבאיים באישור ישראל מארצות הברית לרשות הפלסטינית, השר בן גביר מאיים: "אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם"

שתפו :

יונתן זינדל פלאש 90

מקורות פלסטינים חשפו השבוע שהרשות הפלסטינית קיבלה מארה"ב, בתיווך ירדן ובאישור ממשלת ישראל, כלי רכב משוריינים ונשק אמריקאי. המשוריינים נועדו לשמש את שירותי הביטחון הפלסטינים. הכתב הצבאי של גלי צה"ל, דורון קדוש מדווח: ״לפי גורמי ביטחון פלסטיניים – המשלוח כלל לא פחות מ-1,500 כלי נשק (!) – חלקם רובי m-16 מוכווני לייזר וחלקם קלאצ׳ניקוב״.

ישראל הציבה לרשות מספר תנאים לשימוש בנשק:
1. הוא יוכל לשמש רק לפעילות נגד טרור (מבוקשי חמאס וג׳יהאד אסלאמי) ולא נגד עבריינים פליליים.
2. הנשק יהיה מצוי רק בידיהם של חלק ממנגנוני הביטחון (הביטחון הכללי, המודיעין המסכל והמשטרה).
3.גורמי ביטחון פלסטינים מסרו שהרשות ביקשה כבר לפני יותר משנה את הנשק והציוד, אך בעבר ישראל סירבה. האישור התקבל בעקבות הפסגות בעקבה ובשארם, לאחר שיח שנוהל מול מתאם פעולות הממשלה בשטחים.
הציוד הועבר בימים האחרונים מבסיסים של ארה״ב בירדן, ועבר דרך מעבר אלנבי באישור ישראלי מלא.
גורמי ביטחון ישראלים מסרו שמדובר בצעד אחד מתוך שורה של צעדים נוספים שנשקלים לטובת הרשות. המשך הצעדים מותנה בשני דברים: הצגת הישגים מבצעיים של הרשות (בעיקר בג׳נין) והחזרה רשמית של התיאום הביטחוני (שהופסק באופן הצהרתי ע״י אבו מאזן בתחילת השנה)".

הדוקטורנט להיסטוריה, קובי ברדה מזכיר שהיום 13.9.23 הוא בדיוק יום השנה לטקס חתימת הסכמי אוסלו. "אחד הקולות הווקאלים ביותר כנגד המהלך של חימוש הרשות בכלי נשק היה נתניהו… אבל מה מסתבר? שממשלת נתניהו, שהחברים בה הם בן גביר וסמוטריץ' עם שאר החברים דוגמת ח"כ סוכות וח"כ הר-מלך, אישרה את ההעברה של כלי נשק לרש"פ. אז מסתבר ש-30 שנה אחרי, עדיין "קבלן הביצוע" חי ובועט (או יורה) ולא משנה מה הוא הרכב הממשלה, גם אם הוא הכי ימיני", כתב ברדה.

 

 

השר לביטחון לאומי וחבר הקבינט המדיני בטחוני איתמר בן גביר פנה הבוקר (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו במסר אישי. "אדוני ראש הממשלה, אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הם שגויים – יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם".

מטעמו של שר הביטחון יואב גלנט נמסר כי "בניגוד למצג השווא העולה מהדיווחים השונים, מאז כניסתו של שר הביטחון יואב גלנט לתפקיד, לא אושרה העברת נשק או אמצעי לחימה קטלניים לידי הרשות הפלסטינית. כל ניסיון להציג את הדברים באופן אחר הוא שקרי וחוטא לאמת".

ארגון "תורת לחימה" מפרסם: "בעוד מחבלי אבו מאזן ימ"ש רוצחים יהודים, בעוד קיני הטרור תוססים באין מפריע עם אלפי כלי נשק כולל צה"ליים, בעוד מחבלים נעים על הצירים באין מפריע ורוצחים השכם והערב, ממשיכה ממשלת ישראל בדחיפת בכירים במערכת הביטחון את הטירוף של אוסלו. עד מתי איוולת אוסלו תימשך?! האם השתגענו?!
עם ישראל בחר ימין – ומקבל את מדיניות רבין ופרס על סטרואידים.עם ישראל לא יסלח לכם!
אנו קוראים לשרי הימין בממשלה: חובתכם לבלום זאת מיד בכל כוחכם! עיצרו את אסון אוסלו!"

 

 

 

 

אחיו של שר האוצר במסר נוקב ומאיים:

בשעות הצהריים המוקדמות, רה"מ נתניהו העלה סרטון לרשתות החברתיות ובו חושף מה באמת היה ואיפה הפייק ניוז ?

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
8 חודשים לפני

מעניין כמה יהרגו עד שהציבור הנאור יבין אולי כדאי להתחיל להציבור הנאור ביבי כבול וקשור ואין לו ברירה כי הסכמי אברהם עכשיו עם סעודיה ולחץ אמריקאי זה התוצאה
רק משיח כי בקטסטרופה עוד לא התחילה אל תשכחו את התנזים שה cia דאג לחמש ממש כמו באפגניסטאן

Subs
Subs
8 חודשים לפני

איל לעזאזל יוצא שדווקא בימין מאמינים לפייק התעמולתי העלוב והרדוד הזה של השמאל האנרכיסטי ותקשורת התעמולה, התרעלה והתבהלה שמגבה אותו? ולאיזה עוד שפל ירדו החוגים הרדיקליים בשמאל בשם המלחמה שלהם נגד המדינה, על מנת לשמור על הכוח המופרז, הבלתי דמוקרטי והכמעט אבסולוטי שהם חמסו לעצמם מאז המהפך ב-1977? מספיק עם הירידה לרמה הפאתטית הזאת של השמאל.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום