חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פייגלין על חוק "האח הגדול": הפשיעה אינה תוצאה של חוסר בטכנולוגיה אלא של חוסר במשילות"

ח"כ לשעבר משה פייגלין תוקף בחריפות את החוק החדש שהחל את דרכו בוועדת השרים ויגזול את חירותם של האזרחים במסווה של תירוצי ביטחון. האם זה חכם להפקיד כלי כזה ביד מערכת המשפט שהוכיחה כבר כמה היא אוכפת באופן בררני?

תגיות

שתפו :

לע"מ

ועדת שרים לחקיקה אישרה את החוק לזיהוי פנים במרחב הציבורי, ככלי נוסף למאבק בפשיעה ובפרט בפשיעה במגזר הערבי. החוק אושר בכפוף לשורת שינויים, בהם החרגה מפורשת של הפגנות ומחאות. בנוסף נקבעו שלוש שנות מאסר, למי שיעשה שימוש לא חוקי בתיעודי המצלמות. יתר השינויים יבוצעו עד לקריאה הראשונה, והמשך הליכי החקיקה יקודמו בהסכמת משרד המשפטים והמשרד לביטחון לאומי.

ח"כ לשעבר משה פייגלין אומר שהדבר לא קשור לימין ושמאל: "מדובר במתן יכולת למדינה לעקוב אחרי אזרחיה וברגע שיצאת ממפתן ביתך ״האח הגדול״ עוקב אחריך והמידע נאגר במאגרי נתונים. בלי לדבר על כך שהמידע הזה עלול לדלוף, כל תנועותיך גלויות וידועות וישמשו נגדך. כמחצית מהאזרחים יהיה להם מגע כזה או אחר עם המשטרה או בתי המשפט והוא עלול להשאל על המקומות שהיה בהם".

בתגובה לטענה שזה ישמש ככלי למאבק בפשע המאורגן בדגש על המגזר הערבי אומר פייגלין: "תמיד זה בא בידי הביטחון. בכל מדינה האזרחים מפקידים את חירותם בידי המדינה כדי להקנות להם ביטחון. כלומר זה התירוץ לוויתור על חירותנו וזה לגיטימי עד גבול חד וברור. הרצון לקבל עוד כח ומידע תמיד יבוא בתירוץ של ביטחון, כמו שאומרים שהפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל".

"אני התנגדתי בזמנו לדרכון הביומטרי נמרצות", מזכיר פייגלין, "גם אז אמרו שהמידע לא ידלוף והוא כבר דלף. האם הביטחון שלנו גבר? הפרוטקשן מוגר? לא ולא אבל המעקב אחרי האזרחים הפך להרבה יותר קל. כאן זה יהפוך להרבה יותר קל".

פייגלין מדגיש כי דווקא אלו שזועקים נגד מערכת האכיפה הבררנית, נותנים עוד כח בידי אותה מערכת מהשוטר ועד השופט. "לא הבנו שום דבר? לי אין ספק שהפשיעה וגניבת הנשק אינן תוצאה של חוסר בטכנולוגיה אלא חוסר במשילות".

כיצד מסביר פייגלין את הטיפול הכושל של ממשלת הימין "מלא מלא" בטיפול בטרור?
מה הקשר בין הסכמי אוסלו, גלעד שליט וההסכם עם סעודיה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

להרשמה לסמינר TOV בסוכות:

https://bit.ly/RamonTov

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
11 חודשים לפני

צריך לבטל אל חמולת השופטים בישראל. הם מגינים על רוצחת קניבלית בגלל שהיא סייענית שב"כ.
https://www.docdroid.net/sMv1KDN/document

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום