חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלוף במיל' עמירם לוין: סמוטריץ' ובן גביר הם מאותה חבורה של יגאל עמיר

עמירם לוין מגיע לאולפן כדי לדבר על מה שכל כך מפריע לו ברפורמה המשפטית, על ניגוד העניינים של אסתר חיות ועל נתניהו - שלוין היה מפקדו: "אני מקווה שהוא יצא זכאי במשפט"

שתפו :

Photo by Flash90

מחאת השמאל הצליחה לחלל את המקומות הקונצנזוסיאליים ביותר בחברה הישראלית כמו צה"ל. אלוף במיל' עמירם לוין, לשעבר אלוף פיקוד צפון, טוען מצידו כי "אין סרבנות" משום שאם אדם מחליט שלא להתנדב הוא אינו סרבן.

עוד הוא טוען כי מחאות השמאל מצד סקטורים שונים מתארגנות באופן ספונטאני ואינן מנוהלות על ידי גורמים רשמיים כמו בימין ש"מנוהל על ידי הקיצוניים בממשלה".

כשלוין נשאל על האמירות הקשות של מנהיגי המחאה – שמדברים על שפיכות דמים – הוא מפנה את האשמה לימין שבו "רצחו קודם" וטוען כי "בן-גביר וסמוטריץ' משתייכים לאותה חבורה של יגאל עמיר".

בהתייחסות לרפורמה המשפטית ולדיונים בחוקי יסוד אומר לוין כי "הדיון בחוק יסוד הוא לגמרי בסמכות בג"ץ, משום שתפקידו לתת סעד לאזרח. היות והאזרחים מוטרדים מכך – הם הגישו עתירות ולכן בית המשפט דן בנושא".

כמו כן, הוא מבהיר כי הבעיה שלו היא אינה עם סעיף כזה או אחר ברפורמה המשפטית אלא עם המכלול ועם גישת הממשלה של "הרוב קובע ואל תפריעו לו". לדבריו, משום שבישראל – בשונה ממדינות אחרות – אין חוקה ואין שני פרלמנטים, חשיבות הרשות השופטת עולה.

עמירם לוין סבור כי הנשיאה אסתר חיות אינה נמצאת כלל בניגוד עניינים, זאת על אף שדנה בצמצום עילת הסבירות לאחר שהביעה עליה את דעתה מוקדם יותר השנה. גם עם פעולותיה של היועמ"שית גלי בהרב-מיארה הוא מרגיש בנוח ומדגיש: "אני מאוד סומך עליה".

לסיום, מתייחס לוין – שהיה בעבר מפקדו של נתניהו בצבא – למשפט המתנהל נגדו: " "אין לי שום שמחה לאיד, להיפך – אני מקווה שהוא יצא זכאי". הוא משתף כי בתור מפקד ראה בנתניהו "איש פטריוט, חייל מצוין עם הרבה אמביציה".

עם זאת, הוא מוסיף כי "אין לי ספק ברצון שלו לפעול לטובת מדינת ישראל – יש לי ספק ביכולת". לדבריו, "הקבוצה הקיצונית" של השרים בן-גביר, סמוטריץ' ולוין מזהה את חולשתו של נתניהו ו"סוחטת אותו לטובת דרך פעולה שפוגעת בנו כחברה".

האם עמירם לוין חוזר בו מהשוואת חיילי צה"ל לנאצים?

מה הוא חושב על ההתבטאויות של שקמה ברסלר?

צפו בראיון המלא

לקבלת תזכורת לפרקי הסדרה – אלטלנה: https://bit.ly/AltalenaTov

 

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
11 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
קיש
קיש
7 חודשים לפני

אתה מהחבורה של עצמי בשארה

דני ברק
דני ברק
7 חודשים לפני

מדובר באדם מטומטם שאני לא מבין איך היה אלוף בצבא?אבל בגלל שהיה אלוף בצבא שזאת מערכת פיקודית ולא דמוקרטית בעליל אני מבין למה הוא לא מבין כלום בדמוקרטיה…תוסיפו לזה את מה שלמד בקרן וקסנר ותקבלו אדם מטומטם ומסוכן כמו הפדופיל ברק ששניהם יצאו מאותו בית גידול שהוא צה"ל…פשוט אנשים מפחידים!!! אבל אני לא מפחד מהם אלא בז להם ואומר להם פה שאם נגיע למלחמת אזרחים כמו שהם רוצים אז הם יפסידו כי אז הימין יפסיק להיות פסיבי ויתחיל להכות בחזרה את המופרעים הללו!!!

דר יצחק גורלסקי
דר יצחק גורלסקי
7 חודשים לפני

אם ימשיכו להביא לToV יצורים מטורפים ורפי שכל שקראו לנהנתניהו כלב ולימין נאצים ומחוללי ליל הבדולח (תוך עקירה במודע של הנסחבות שבהן עשרות יהודים נרצחים במקום וצה"ל איבד שליטה במוצהר) – רק משום שהקומיסר הלבן הזה ליטף לכם את האגו עם משפט נהנתניהו שייצא זכאי…חחח.. ונתן לToV לגיטימציה צבאית. – אזי כבן לאב!שחזר מאושוויץ בלי אף שריד, אני מודה לכם על השירות ויורד מ-ToV! אולי נקים ערוץ חדש גאה ולא מתנצל.

השמאל לא בונה על לוין ושכח ממנו אלמלא הניאונציזם שגילה… וגם הריאיון הזה וקודמו ככ שטחיים גם מבחינת המשמשים לכאורה קונטרה.

אני מזכיר כי גם הפיכתו של גרשון הכהן לכוכב ToV אחרי שגיחך על מתיישבי גוש קטיף מול המצלמות ובפני חלוץ הרמטכל ומכר סודות פנימיים כדי להילחם באחיו המושפלים בפוגרום קטיף 2005 -היא מטלטלת.
מזכיר לכם שעיתון "נקודה" נפל בגלל התרפסותו של העורך לאנשי השומר הצעיר והקיבוצים והפיכת נקודה לבמה אידאולוגית של כפכפי וחבריה תוך דחייה של חבריו בימין, אבל מה לא עושים בשביל לגיטימצינ

דר יצחק גורלסקי
דר יצחק גורלסקי
7 חודשים לפני

אם ימשיכו להביא לToV יצורים מטורפים ורפי שכל שקראו לנהנתניהו כלב ולימין נאצים ומחוללי ליל הבדולח (תוך עקירה במודע של ההקשר והנסיבות שבהן עשרות יהודים נרצחים בחווארה וצה"ל איבד שליטה במוצהר) האיש שטען שבן גביר וסמוטריץ מנהלים מדיניות של נאציזם ושכל מתיישבי יו"ש לא יודעים מהי דמוקרטיה – רק משום שהקומיסר הלבן הזה ליטף לכם את האגו עם משפט נהנתניהו שייצא זכאי…חחח.. ונתן לToV לגיטימציה צבאית. – אזי כבן לאב שחזר מאושוויץ בלי אף שריד…, אני מודה לכם על השירות ויורד מ-ToV! ואולי נקים ערוץ חדש גאה ולא מתנצל.

ואתם לא מבינים כלום בפסיכולוגיה. מדוע לוין בא אלחכם כל בוקר? השמאל לא בונה על לוין ושכח ממנו אלמלא הניאונציזם המפואר שגילה… וגם הריאיון הזה וקודמו ככ שטחיים גם מבחינת המשמשים לכאורה קונטרה.

אני מזכיר כי גם הפיכתו של גרשון הכהן לכוכב ToV אחרי שגיחך ולעג בנבזות ובוטות למתיישבי גוש קטיף הנאצלים מול המצלמות ובפני חלוץ הרמטכל ומכר סודות פנימיים כדי להילחם באחיו המושפלים בפוגרום קטיף 2005 -היא מטלטלת.
מזכיר לכם שעיתון "נקודה" נפל בגלל התרפסותו של העורך לאנשי השומר הצעיר והקיבוצים והפיכת נקודה לבמה אידאולוגית של כפכפי וחבריה תוך דחייה של חבריו בימין, אבל מה לא עושים בשביל לגיטימציה?

מכר מהיחידה
מכר מהיחידה
7 חודשים לפני

עמירם לוין היה עבריין מושחת במדים, ניצל את המדים לצרכיו האגואיסטיים ולא השתנה גם בחייו באזרחות.
הבנתו במשפט ובמדע המדינה שואפת לאפס והוא מדקלם סיסמאות שקריות ודמגוגיות.

אישאאאאאא
אישאאאאאא
7 חודשים לפני

אתה חתיכת אפס כלומניק

Subs
Subs
7 חודשים לפני

מדהים שאלוף לשעבר בצה״ל נהפך לחלאה שכזה, ושהוא מהאנשים שמשתמשים ברצח רבין כדי להצדיק איומים ברצח נגד נתניהו ונבחרי ציבור אחרים מהימין ואולי אפילו רצח של ממש – מבלבל במוח על ״מהחבורה של יגאל עמיר״. להזכירו, רק לפני כשבוע, מתפרעי השמאל תקפו באלימות חוצת גבולות חדשה את רכבו של שר המשפטים יריב לוין, בדיוק באותן האקט שהם יצאו נגדו אז (בצדק) כשהוא נעשה נגד רבין ז״ל. איפה היה מר אלוף אז? במעורה? בקרקעית האוקינוס? שלא לדבר על ההשוואות הנבזיות והאנטישמיות שלו של צה״ל לנאצים – העיקר היה אלוף באותן צה״ל. צביעות שאין שנייה לה. כל מה שהשמאל מטיח בימין, זה אחד לאחד מה שהשמאל עושה בעצמו ואחד לאחד מה שמאפיין אותו. אפשר רק לומר: בושה! בושה! בושה!

שחר אש
שחר אש
7 חודשים לפני

האיש היה מפקד כושל ואסטרטג חסר הרפתן, מסוכן וחסר אחריות שדם צעירים מבטיחים וזכים על ידיו השמאליות (תרתי משמע) כשהעדיף את ההיבריס הענק שלו על פני חוו"ד של מפקד סיירת מטכ"ל וראש אמ"ן שהזהירו כי אפילו ההרהור על תרגיל מטורף שכזה נעוץ באי מודעות עצמית ואי התוודעות לגבולות הכוח וטשטוש ההבחנה בין דמיון למציאות. השמאל לא רוצה בו על כל הרקע הנפיץ שלו… אז אתם מביאים אותו או שהוא רץ לאולפן כדי שייתן ציונים לביבי שאמר עליו, על ביבי, שיגמור כמו כלב. האם אינכם רואים שהסגנון הכוחני והמשולח הוא חלק בלתי נפרד מאישיות של שחור-לבן הלנו-אתה-או-לצרנו? ושאלתם אותו מדוע עזב את הצבא טרם עת ולא היה אפילו מועמד לרמטכ"ל? אולי גם היתה בעייה במינויו לאלוף?

גיל
גיל
7 חודשים לפני

עובדת של אלשיך רצחה את תמר ויהודה כדורי ולא ואסים אסעיד.
השב"כ משקר אחרי שהשגתי ראיות ושלחתי למיחרא.
בית המשפט עושה משפט דרייפוס.
לא נותנים לי להציג את הראיות והמשפט בדלתיים סגורות.
ובנתיים הרוצחת חופשיה לרצוח כבר 4 שנים.
כדי להסתיר שהיא מועסקת כרוצחת של אלשיך.
docdroid .net/arh542g
תמחק את הרווח

אשר
אשר
7 חודשים לפני

מסכן, אלוף בטימטום.
מה שמדאיג שבצבא יש/היו עוד כאלה.
פעם חשבתי שלהיות קצין צריך שכל.
למדתי הרבה.
בחורי הישיבות עוזרות למדינה יותר ממנו.
האלוף גם מסביר את טימטומו בכשרון גדול.

Gideon
Gideon
7 חודשים לפני

אני מצפה מאלוף בצהל לשעבר להיות יותר אינטלגנטי.
מאד מאכזב.
רק מלמד על איזה בסיס בחרו את האנשים האלא ונתנו להם מינוי של דרגות בחירות.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

11
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום