חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״אתה כל כך טיפש, בני גנץ״

יו"ר המחנה הממלכתי ח״כ בני גנץ גינה את האירועים החמורים מהיממה האחרונה למורת רוחם של האנרכיסטים שהפכו אותו לגולם

שתפו :

אבשלום שושני, פלאש 90

"הקריאות והפעולות על סף האלימות מההפגנה אמש בתל אביב והאמירה המכוערת של רון קופמן, שטוב שחזר בו ממנה, מדאיגות וראויות לגינוי. דווקא כמחנה ליברלי, עלינו להקפיד שאנחנו לא שופכים את התינוק עם המים. מחאה חריפה ונחושה – כן. הכללות נגד ציבור שלם, הסתה ואלימות – מחוץ לגדר", כך כתב ח״כ בני גנץ על האירועים מהיממה האחרונה.

אבל האנרכיסטים שנראה שמנסים להכתיב את הטון לא התמלאו הערכה כלפיו. במיוחד קוסטה בלאק, מראשי מחוללי הכאוס ברחובות.

‏"תקשיב גולם", כך פתח את דבריו בלאק בתגובה לדברי שר הביטחון לשעבר בני גנץ.

"מי שמפעיל אלימות כלפי הציבור הליברלי זה האנשים שאתה מלקק להם ומתרפס בפניהם. כל ניסיון שלך לייצר איזו סימטריה מזויפת, כי זה מה שדחפו לך היועצים שלך, הוא יריקה בפרצופם של מאות אלפי פטריוטים שנלחמים ברחובות כבר 9 חודשים. אתה פשוט מחבל במאבק החשוב ביותר מקום המדינה. אתה כל כך טיפש שאתה אפילו לא מסוגל להבין כמה נזק אתה גורם למחנה הליברלי בהתנהלות הדבילית שלך, בנרמול שאתה עושה לנתניהו ולממשלת החורבן שלו שמחריבה כאן כל חלקה טובה, ובשתולים כמו מתן כהנא שהבאת לתוך המחנה שלנו".

אחרי שלל הכינויים וההכפשות, הגיע בלאק להצעה שלו לגנץ. "אז פשוט סתום ת׳פה ואל תפריע לנו לעשות את מה שאתה, לפיד ומיכאלי הייתם אמורים לעשות. את הגינויים העלובים שלך תשאיר לכהניסטים, לשורפי הכפרים ולמחריבי המדינה מגוש הרעל שאתה לא מפסיק ללקק לו. זה מספיק ברור לך?" 

כך סיכם את דבריו: "הימים בהם הרכנו ראש – נגמרו. וכדאי מאד שתבין את זה מהר".

 

 

בלאק המשיך לתקוף ברשת החברתית X כל מי שמציב מראה בפניו וככה זה נראה:

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
7 חודשים לפני

עם כל הכבוד לזה שגנץ הפציע פתאום וגינה את אירועי ליל הבדולח של ליל אמש, אני לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה. חודשים ארוכים הוא ממלא פיו מים לנוכח הפרעות של השמאל הרדיקלי, ורק עכשיו הוא התעורר? בדרך כלל גנץ מתעורר רגע לפני שנראה שהדברים עומדים להתדרדר. גנץ יודע משהו שאנחנו לא? עומד לקרות משהו בקרוב, חס וחלילה?
בכל מקרה, התגובה של האדון מהחולצות השחורות רק מחזקת את הטענה שגנץ, וגם לפיד, הפכו באמת לגלמים חלולים שנשלטים על ידי אנשי המיליציות מהשמאל הרדיקלי.
ואם הם ליברלים, אז העולם השתגע לגמרי. ואירועי ליל אמש רק מחזקים את זה. מדובר בחבורה של זומבים מטורללים שטופי שנאה ושטופי מוח, שמוכנה לפרק ושרוף את הדבר המדהים הזה שהוא מדינת ישראל, ובלבד שהימין, דתיים, חרדים לא ישלטו במדינה ולא ימשלו בה. ובלבד שכל המערכת תשרת רק אותם ואת האינטרסים ההרסניים שלהם. ובלבד שהגויים יהיו לנו לחושך, והמדינה תהפוך ממדינה יהודית ודמוקרטית, לדיקטטורת כל אזרחיה, מחבליה, פליטיה, מסתנניה ומהגריה, פרוגרסיבית וטוטליטרית, שתדכא את כל מי ״חורג מהשורה״.

Last edited 7 חודשים לפני by Subs
גיל
גיל
7 חודשים לפני
הגב ל  Subs

המבנה המשפטי של ישראל זהה למבנה המשפטי של גרמניה הנאצית.
שום פקיד לא אחראי למעשיו, כולל רצח.
https://www.docdroid.net/Arh542G/document

חנן
חנן
7 חודשים לפני
הגב ל  Subs

גנץ לא פחות שפל מהעלובים האלה.

חנן
חנן
7 חודשים לפני

חבורת מנוולים שפלים אנחנו נעמיס אותכם, אנרכיסטים רקובים, על המריצות של ליברמן ונזרוק אותכם למדמנה לחומרים רעילים. איפה המשטרה והיועמ"שית אתם אמורים לכלא את הבואשים המסריחים לכלא עד סוף ימיהם. ראש הממשלה נתניהו אנחנו גאים בך ומחזקים אותך, דע, יש לך גיבוי מרוב העם, ישר כוח.

גיל
גיל
7 חודשים לפני
הגב ל  חנן

המבנה המשפטי של ישראל זהה למבנה המשפטי של גרמניה הנאצית.
שום פקיד לא אחראי למעשיו, כולל רצח.
https://www.docdroid.net/Arh542G/document

חנן
חנן
7 חודשים לפני

חבורת הזבל של מדינת ישראל, מפגינים אלימים, בזויים מנוולים ושפלים. יצורים ללא ערכים, ללא נשמה, אנטישמים רקובים שקיבלו אומץ וחסות מהתנהלות המשטרה, הבג"צ והיועמ"שית המכילה. ברגע שיתחילו למצות עימם את הדין תראו איך הכלבלבים בורחים ומסתתרים, כלומר יצורים ללא אחריות עלובי נפש ורדודים.
עונשכם בשלב זה יהיה מידי שמים, אמן.

נמרוד
נמרוד
7 חודשים לפני

האנרכיסטים הרקובים צודקים, ליצן החצר הדפוק גנץ אכן טיפש בריבוע, עלוב נפש, מנוול ושפל, הכלבלב החולה ג'ננה שקוראים לו גנץ עובר מצד לצד בדרך עובר באמצע דופק את הראש בקיר מילל וחוזר שוב…אי אפשר ולא כדאי להציל אותו מעצמו, אומלל.

יעקב ל
יעקב ל
7 חודשים לפני

כותרת נכונה,עלוב ומובל ע"י פרסומאים משובשים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום