חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עימות באולפן: איש שמאל דתי מאשים את "ראש יהודי" בהשתלטות על טריטוריה

עו"ד אלעד קפלן בראיון באולפן מתייחס לפיצוץ תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף ומאשים את ארגון "ראש יהודי" בהשתלטות על טריטוריה

שתפו :

אלעד קפלן הוא עו"ד במרכז למשפט יהודי ודמוקרטי באונ' בר אילן, והוא ממייסדי ארגון "תג מאיר", ארגון שמאל אשר נלחם באירועי גזענות של יהודים נגד ערבים ביהודה ושומרון.

הראיון החל באמירה של עו"ד קפלן כי היהדות במדינה חשובה לו וכי הוא מתפלל בבית כנסת עם הפרדה.

לאחר רגעים קצרים התפתח עימות חריף עם המראיין הרב יצחק זאגא כאשר עו"ד קפלן, אדם חובש כיפה, האשים את ארגון "ראש יהודי" ביצירת מלחמה בעיר.

"חשובה לי מאוד יהדותה של מדינת ישראל", אומר קפלן, "אך יש אחריות גם לארגון שאירגן את האירוע הזה". קפלן מוסיף שארגון "ראש יהודי" הוא ארגון פוליטי, וכי דעותיו ידועות לכל.

עו"ד קפלן מציין שמתפללים חילוניים ומסורתיים הגיעו להתפלל ומצאו את עצמם בשדה קרב, והוסיף כמו אחרון מתנגדי היהדות שזה לא הזמן של הדתיים להשתלט על טריטוריה.

צפו בראיון שאסור להחמיץ.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
7 חודשים לפני

השתלטות על טריטוריה? טריטוריה של מי? של החילונים? של השמאלנים? של אלה שהדיקור את עצמם כאדוני הארץ הבלעדיים? של מי? עכשיו אנשים בשמאל, ועוד אדם שמגדיר את עצמו דתי, עוברים לדבר על הדתיים כמו שהפלסטינים מדברים עלינו? מה עובר עליו/עליהם? מה לעזאזל קורה פה? איפה אנחנו: במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, שבה אף יהודי לא צריך להסתיר את דתו ויכול לנהוג בה גם בפרהסיה בלי להתבייש בכך – או לפחות ככה אמור להיות – או באירופה של שנות השלושים והארבעים? או שמה בממלכת יהודה תחת שלטון היוונים או הרומאים, בהן אסרו על קיום מצוות היהדות – בכלל ובפרהסיה בפרט? ושוב אני אשאל – מה קורה פה לעזאזל? תהליכים – קווים לדמותם. בושה וחרפה! ועוד בעיר העברית הראשונה.

יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

כמו שאין ציונות ללא יהדות ככה לא יכול להיות שמאל דתי כי מהות השמאל סותרת את תורת ישראל

דבורה ר.
דבורה ר.
7 חודשים לפני

באים קומץ של אנשים עם כלים רעשניים כדי,כדי למנוע מאנשים החפצים להתפלל, וראש יהודי שלא מסתגר ומאפשר תפילה במרחב הציבורי לכל מי שחפץ, הוא צריך לעשות חשבון נפש? בסדום כשמישהו היכה מישהו, המוכה היה צריך לשלם למכה. איפה השכל הישר? נעלם?

מאיר
מאיר
7 חודשים לפני

פשוט בזיון לא יאומן מה שקורה פה לאן הגענו איזה תת רמה של אנשים אני מתבייש שככה מתנהגים ביום כיפור שכולו אומר אחדות ואהבת ישראל

שמוליק
שמוליק
7 חודשים לפני

איזה השתלטות על מרחב ציבורי? ישנם הרבה מסורתיים וחילוניים שאינם מתפללים בבתי כנסת ורוצים תפילה ביום כיפור.זה מענה מצוין בשבילם להתפלל תפילה בחוץ.
ישנו קומץ רעשני של שמאל.חילוני קיצוני שזה מפריע להם.לא רק שלא רוצים.תפילה בהפרדה אלא לא רוצים שתהיה תפילה בכלל.הם מכנים את עצמם ליברלים דמוקרטים אבל הם ההיפך מזה.
מי שלא חושב כמוהם מותר להציק להפריע למנוע ממנו להתפלל.מותר להיות אלים כלפיו.מותר לגרש אותו.השנאה שלהם לכל דבר יהודי פשוט מזעזעת.אם היו מראות כאלה של גויים בחו"ל שמציקים ליהודים בתפילתם היו מגנים זאת והיו קוראים להם אנטישמים.במדינת ישראל לפיד מצדיק את זה וגנץ לא מסוגל לגנות להתנער מהם מהפחד שיבולע לו מהם.

Gideon
Gideon
7 חודשים לפני

מצטער, אבל עו"ד סופר קשקשן. אין תיאור אחר.

משה שמיר
משה שמיר
7 חודשים לפני

איך נותנים במה לקפלן הזה – טיפוס המייצג בדעותיו אח אחרון האנרכיסטים הראדיקאליים.
טיפוס כזה ודומיו כמו יאיא פינק – עם כיפונת, הכי מסוכנים ליהדות ולימין

בשביל מה?
בשביל מה?
7 חודשים לפני

שיח חרשים. גם המראיין וגם המרואיין לא מקשיבים ורק צועקים אחד על השני.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום