חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״גם אם נגיע לדם ברחובות״

קטע נוסף מ״פורום 555״ שופך אור על אירועי יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף השנה. מסתבר שציבור חובשי הכיפה הסרוגה נחשב כמאיים על החברה "הליברלית" ומכאן כל האמצעים כשרים כדי להלחם בו

שתפו :

כתוביות ועריכת סרטונים : ג'ק ראסל (X)

לפני כשלושה חודשים התקיים מפגש בכנסת בלשכתו של ח"כ מתן כהנא מ"המחנה הממלכתי" עם מייסד פורום 555, גיא פורן. המפגש כלל גם שיחה בזום עם פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

שני קטעים מתוך אותו מפגש חושפים מהו היחס כלפי דתיים חובשי כיפה סרוגה וכלפי החרדים מצד מובילי מחאת הטייסים, רס"ן במיל׳ גיא פורן וחבריו האנרכיסטים.

בקטע הראשון, חשף פורן שהם מוכנים להלחם נגד הציבור הדתי: "אנחנו רואים הכרזת מלחמה על הציבור החילוני… דמוקרטיה מהסוג הזה (נוסח הונגריה לדבריו, מ.א) לא תקרה גם אם תגיע לדם ברחובות".

 

בקטע השני, מתייחס גיא פורן לישיבת "מעלה אליהו" בתל אביב, שחבר הכנסת מתן כהנא ובכירים במפלגתו יצאו להגנתה.

הטייסים טוענים שנוכחות הישיבה בעיר היא מלחמת דת מול הליברליזם: "בעיני התושבים של היום, מאות חובשי כיפה בשכונתם… זה כמו לקחת את החבר'ה מהשטחים שעשו את הפוגרום בחווארה ולשתול אותם ליד הגינה בשכונה שבה משחקים הילדים שלהם", סיכם פורן.

 

 

איך נשמע ח"כ מתן כהנא ביום שלישי למחרת יום הכיפורים? הוא כבר מאשים את הממשלה.

בראיון ל"כאן רשת ב׳" אמר: "באו עם חוק חמץ בבתי חולים ולראשונה אנשים הכניסו חמץ. אח"כ באו עם חוק מטופש למאסר ללבוש באופן חשוף בכותל – ולראשונה אישה התערטלה שם. כשממשלה באה ומערערת בצורה כל כך חזקה את הרגל הדמוקרטית – מה הם חשבו, שזה לא יגלוש לרגל היהודית?"

זה המקום לציין שהחוק לגבי לבוש חשוף בכותל נפסל לפני תהליך החקיקה אבל למה להרוס למתן כהנא את הדמגוגיה.

כתוביות ועריכת סרטונים: ג'ק ראסל (X)

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
7 חודשים לפני

בודגים תמיד היו מאותו האיש שמעריציו של ימח שמו וזכרו שגרם לנזק והרס וחורבן וממשיכו הרב היהודי של מוחמד שיצר דת חדשה אסלם והיום ממשיכי המרקסיזם שיצרו דת פרוגרסיביים שכל אלו החליפו את העבודה הזרה של פעם רק שפשטה צורה ולבשה צורה

בנצי
בנצי
7 חודשים לפני

כולנו שמאל וכולנו ימין דוחים ומוקיעים את דברי ההבל הנפשעים של טיפוס מרושע גיא פורן שהשחית את עצמו איבד את יהדותו ואת הישראליות ומכר את נשמתו ואת עצמו לשטן
חבורת טרור מרושעת אנטי יהודית ואנטי ציונית טיפוסים מושחתים כמו גיא פורן וכל פורום 555 הם מחוץ לחוק מאוסים ומוקעים מהחברה
הכרזת מלחמה חייבת להיענות במלחמת נגד וגיא פורן הנפשע שאמר עד דם ישלם ראשון בדמו

ינשוף
ינשוף
7 חודשים לפני

צדק יאיר גולן שזיהה תהליכים שארעו בגרמיה זה קרה אבל בכיוון ההפוך זה השמאל שהפך לשונא כל מה שמריח יהדות ויהודים

ימין רך
ימין רך
6 חודשים לפני

זה עצוב שהגענו למצב הזה. ראש הממשלה גרם לשיסוי עמוק ומבחינתו שאנשים כאן יהרגו אחד את השני.
תקיפת המתפללים מזעזעת אבל השלטון צריך לבדוק את עצמו. זה לא קורה בחלל ריק. כשראש ממשלה בהישרדות הוא מוכן לוותר על כל עקרונותיו ולמכור את המדינה לחרדים ולימין הקיצוני. צד אחד מרגיש שכל הנטל עליו וצד שני מרגיש שמאיימים על הצביון הדתי יהודי של המדינה ושל העם. לפני עידן נתניהו, דתיים וחילוניים הסתדרו מצויין בתל אביב.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום