חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצהרת רה"מ נתניהו: "ננקום בחמאס על היום השחור הזה"

רה"מ בנימין נתניהו מסר הצהרה לתושבי מדינת ישראל בעקבות המלחמה שנפתחה הבוקר (שבת): "נהפוך את כל האיזורים שחמאס מסתתר בהם לעיי חורבות". נשיא ארה"ב הכריז על תמיכה מלאה בישראל

שתפו :

לעמ

רה"מ בנימין נתניהו בפתח דבריו מבסיס הקריה בת"א, ציין את הטבח שמחבלי חמאס ביצעו בשבת וחג באזרחי ישראל: גברים, נשים, זקנים וילדים.

בהתייחסו לחמאס אמר: "חמאס פתח במלחמה אכזרית ומרושעת, אנחנו ננצח במלחמה הזאת, אבל המחיר כבד מנשוא". עוד הוסיף: "זה אויב שרוצח נשים ותינוקות בבתים שלהם, במיטות שלהם".

רה"מ מסר שצה"ל יפעיל את כל עוצמתו כדי להשמיד את יכולות חמאס ולנקום בהם על היום השחור הזה, הוא פנה לתושבי עזה ואמר: "אני פונה לתושבי רצועת עזה – צאו משם עכשיו, אנחנו נגיע לכל מקום".

נתניהו שלח איחולי תנחומים למשפחות הנרצחים ואמר: "כולנו מתפללים לשלום הפצועים ולכל מי שמוחזק כבן ערובה. אני אומר לחמאס אתם אחראים לשלומם, ישראל תבוא בחשבון על כל שערה שתיפול מראשיהם".

לכוחות הביטחון והצבא ולכוחות ההצלה מסר רה"מ נתניהו שכולם מצדיעים להם ושהם ממשיכים את דרכם של גיבורי ישראל : יהושוע בן נון, יהודה המכבי וכל גיבורי מלחמות ישראל. "אתם נלחמים עכשיו למען הבית של כולנו, למען העתיד של כולנו. כולנו אתכם וכולנו מצדיעים לכם. בכח הרוח שלכם ננצח".

עוד הוסיף ששוחח עם מנהיגי העולם והם מסרו לו שמחזקים את מדינת ישראל בפועל ואת "חופש הפעולה של ישראל להמשך המערכה".

לסיום אמר רה"מ נתניהו לכל אזרחי מדינת ישראל: "אנחנו ניצבים יחד במערכה, ייקח זמן והיא תהיה קשה. ימים מאתגרים עוד לפנינו. אבל יכול להבטיח דבר אחד, בעזרת השם ובעזרת הכוחות המשותפים של כולנו, בעזרת אמונתנו בנצח ישראל, אנחנו ננצח!" 

 

 

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן הביע תמיכה ישירה במדינת ישראל באומרו: "ארה"ב עומדת לצד ישראל ולעולם לא תפנה לה גב". ביידן הדגיש כי המראות מישראל הם בגדר "טרגדיה נוראית". לדבריו, יש לישראל גיבוי מלא מארה"ב להגן על עצמה: ״שלא תהיה טעות – ארה"ב עומדת לצד מדינת ישראל, כפי שהייתה המדינה הראשונה שהכירה בה אחרי הקמתה״.

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
7 חודשים לפני

תקרא ותבין שהשב"כ אחראי לאסון הזה
docdroid . net / sMv1KDN
תמחק את הרווחים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום