Search
Close this search box.

פרטים חדשים לגבי צלמי הרשתות הזרות שתעדו את הטבח

סערה מתחוללת לאחר הפרסום אודות הקשר שנחשף בין צלמי העיתונות הזרה לבין מחבלי חמאס. שר התקשורת שלמה קרעי שיגר מכתב בהול

תגיות

שתפו :

משרד התקשורת

הבוקר (חמישי) שר התקשורת, שלמה קרעי, העביר פניה דחופה למערכות החדשות של CNN, reuters, New york times ו סוכנות AP לקבלת הבהרות מיידיות. זאת על רקע הפרסום שבו נראים עיתונאים מטעמן מתעדים את טבח חמאס ביישובי עוטף ישראל והדרום בשבת שמחת תורה.

השר קרעי במכתבו: ״חומרת המצב דורשת תגובה מהירה ויסודית. עכשיו זה הזמן של יחידים, עיתונאים, מוסדות, איגודים וארגונים ברחבי העולם, לעשות בחירה ברורה. עלינו להחליט אם אנחנו עומדים בצד של החיים והטוב או בצד של טרור מושחת, חוסר אנושיות ורוע״.

השר וחבר הקבינט המדיני ביטחוני בני גנץ: "‏אם היו עיתונאים שידעו על הטבח, ששתקו וצילמו בזמן שילדים נטבחו – הם אינם שונים מהמחבלים ודינם חד הוא".

בעיתונות הישראלית פעלו בנושא מול גופי התקשורת המוזכרים.
סוכנות הידיעות AP הגיבה לתחקיר לאחר פניה של ׳כאן 11׳: "אי-פי משתמשת בתמונות של צלמי פרילנס בכל רחבי העולם, כולל עזה. חסן אסלייח היה צלם פרילנס מזדמן של AP ושל כלי תקשורת אחרים. ל-אי-פי לא היה מידע מקדים על מתקפת ה-7 באוקטובר. התפקיד של אי-פי הוא לאסוף מידע על אירועים חדשותיים מסביב לעולם, בכל מקום שבו הם מתרחשים, גם כאשר מדובר באירועים מחרידים עם קורבנות רבים".

הפרשן הפוליטי, עמית סגל שחשף את התחקיר של Honest Reporting חשף תיעוד נוסף של אחד מהעיתונאים וכתב: "חסן אצליח, המחבל/עיתונאי של CNN ו-AP, בלייב בפייסבוק, בדרך לטבח ילדות וקשישים. אל תחמיצו את הרימון ביד, כיאה לעיתונאי נטול פניות".

עוד הוסיף סגל: "‏מה קרה ש-CNN נזכרו פתאום להשעות את הסטרינגר שלהם בעזה? הם לא ידעו עד המלחמה שהמחבל הזה הוא החבר הכי טוב של סינוואר? שזה ודומיו האנשים שעושים להם בדיקת עובדות על מספרי ההרוגים וההפצצות הישראליות המדומיינות על בתי חולים?מה שקרה הוא פשוט שהם נתפסו על חם".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום