חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יו"ר תנועת החזית האזרחית: כך עשינו לוחמה פסיכולוגית שהפחידה את העזתים

היועץ האסטרטגי ויו"ר תנועת החזית האזרחית, עופר רוזנבאום, נכנס לוואקום ב7 באוטובר והחל לייצר סדרת סרטונים שתלחיץ את העזתים מנקמה של ישראל

שתפו :

חלק משמעותי מהלחימה בעזה לא מתנהל עם נשקים ופגזים: חלק לא מבוטל ממנו מתרחש באמצעות סרטונים, פוסטים ברשתות החברתיות ולוחמה פסיכולוגית.

אחד האנשים שלקח יוזמה מיוחדת בתחום הזה הוא היועץ האסטרטגי ויו"ר תנועת החזית האזרחית, עופר רוזנבאום, שמספר מה גרם לו ליצור סדרת סרטונים שהצליחה מאוד וחדרה לתוך העולם הערבי: "הבסיס הוא בגלל שהיה וואקום. ב7 לאוקטובר ראינו את הדברים הקשים והמזעזעים והרגשנו קודם כל שעומד להיות שבר קשה בין עם ישראל לגופי הביטחון כי לא הבנו איך זה קרה. הבנו שצריך לחזק את האגו הלאומי ולא פחות חשוב מכך להפחיד את האויב".

רוזנבאום ממשיך ומספר: "יצרנו סדרת סרטונים שנקראת "אהלן וסהלן יא עזה". הסדרה הזו מדברת בערבית בניב עזתי. חשוב להבחין בין הסברה ללוחמה פסיכולוגית. הסברה אומרת לעולם כולו תראו כמה אנחנו מסכנים וסבלנו ותתנו לנו את האישור לפעול. אנחנו לא מבקשים רשות מאף אחד אלא אנחנו באים לאויב ואומרים לו בשפה שלו מה עומד לקרות לו. היום הסרטון הזה כבר עומד על 250 מליון צפיות בעולם. היא גם מפחידה בעזה אבל גם מחזקת את האגו והמוראל הלאומי".

רוזנבאום לא מפחד לדבר על נקמה: "הרבה אנשים פוחדים להגיד את המילה הזו כאילו זה משהו רע. נקמה זה ערך חשוב מאוד ביהדות ואני לא חושב שצריך לפחד מזה. הזוועות שנעשו לנו זה דברים שאי אפשר לדמיין אבל זה קרה אבל מהכאב הזה אנחנו חייבים לצמוח וזה יבוא מזה שנבטיח שזה לא יקרה שוב".

איך הסרטונים מגיעים לעזתים ומחבלי החמאס?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום