חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משה פייגלין נגד רונן צור: ״בשעה הקשה מאז קום המדינה הוא ממשיך לנגן על העצבים החשופים״

פייגלין תוקף את אנשי קפלן שהשתלטו על מטה החטופים: "אחים שמתנהגים כגרועים שבאויבים", אך אינו חוסך ביקורת מהציבור הדתי-ימני שנתן לנתניהו את הכח: "כמו אישה מוכה שבחרה בגבר שמשקר לה בצורה הכי מוצלחת"

תגיות

שתפו :

משה פייגלין, יו"ר "ישראל מחר", זועם על השימוש הציני שעושה קבוצת שמאל קיצוני במשפחות החטופים, ומבהיר כי "אלה אותם אנשי יחסי ציבור שארגנו לנו את קפלן באמצעות כסף זר. הם לקחו את משפחות החטופים כקרדום לחפור בו את אותה אג'נדה, זהו מעשה נבלה".

הוא מוסיף כי כעת, במקום לצעוק "בושה" הם צועקים "להחזיר אותם עכשיו" או "כולם תמורת כולם", כשהמטרה נותרה בעינה – להוריד את עם ישראל על ברכיו.

צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

בייחוד הוא תוקף את רונן צור, יועץ התקשורת שעומד בראש מטה החטופים, ואומר כי "הוא פושע בסדר גודל לאומי, זה גובל בבגידה. הוא הפיץ כאן הרבה שנאה וממשיך לנגן על אותם מוטיבים כדי ליצור שיסוי תוך ניגון על קצות העצבים החשופים של העם הזה". כמו כן, כל בר דעת מבין שמי שנהנה מהפגנות השמאל הוא יחיא סינוואר.

עם כל זאת, פייגלין מפנה את המבט פנימה – לימין – וטוען כי הוא כשל ביצירת מנהיגות אמונית אלטרנטיבית שתעמוד לו בשעה הקשה, "בעם ובצבא מתגלות עוצמות רוח שאין כדוגמתן – אך הן פוגשות מנהיגות נמוכה יותר מגובה הדשא". הוא סבור שלא טרחנו לעשות זאת משום שלא העזנו לאתגר את החברה עם מנהיגות יהודית והיה לנו נוח עם נתניהו, "כמו אישה מוכה שבחרה בגבר שמשקר לה בצורה הכי מוצלחת".

פייגלין מוסיף כי הוא מתוסכל מהתנהלותו של נתניהו במלחמה, "החיילים שלנו סוחבים דלק בשביל האויב, אין משמעות למה שיוצא מפיו", ומדגיש כי הקונספציה שכשלה היא שאנחנו יכולים להסתמך על מי שאין אלוהים בקרבו.

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אולה
אולה
9 חודשים לפני

האמת נמאסת, חכם אבל שקוף מאד ברצון לרשת את נתניהו.

Subs
Subs
9 חודשים לפני

שוב שואל: מה הייתה האלטרנטיבה אז? לפני שנה/חמש/עשר? מי מהפוליטיקאים אז ועכשיו בימין היוו/מהווים חלופה? או לחילופין, איזו דמות אחרת, מחוץ לפוליטיקה, יכולה הייתה או תוכל בעתיד להוות את החלופה הזאת? לפני שמדברים על הצורך לאתגר את נתניהו, צריך אשכרה לאתגר אותו – להציב דמות מולו, בין אם בתוך הליכוד ובין אם במפלגה אחרת. ועל איזו מנהיגות לא יהודית מדבר פייגלין? ממשלה שבה חצי מהח״כים ויותר מחצי מהשרים הם דתיים לאומיים? חרד״לים וחרדים, שהעבירו מדיניות יהודית שלא עברה פה כבר שנים?
אלה דברים שלהגיד אותם עכשיו זה חסר אחריות. כן, נתניהו יצטרך לעמוד, לתת תשובות לציבור ואז ללכת הביתה. אבל עכשיו דברים מעין אלה, שברור שנועדו לפגוע באמון הציבורי כלפיו בזמן המלחמה, הם בגדר קטנוניות פוליטית חסרת אחריות, שלכל הפחות משחקת לידיהם של אנשים כמו רונן צור וחבורתו.

Subs
Subs
9 חודשים לפני
הגב ל  Subs

אגב, השיח האמיתי לגבי הפוליטיקה של היום שאחרי – מי צריך לתת תשובות וללכת הביתה – ביום שאחרי. עכשיו זו הייתה סתם אמירה כללית, שלא נועדה לייצר שום דיון או ליפול גם כן למלכודת של יצירת חוסר אמון בגלל ביקורות ויריבויות פוליטיות עתיקות ולא רלוונטיות בזמן הזה.

Dan Goldstein
9 חודשים לפני
הגב ל  Subs

האלופים שהפקירו יכולים ללכת עכשיו . לא לחכות ליום שאחרי…

Subs
Subs
9 חודשים לפני
הגב ל  Subs

ולגבי רונן צור אין יותר מידי מה להרחיב. כל מילה נכונה.

ניר
ניר
9 חודשים לפני
הגב ל  Subs

אפשר להבין ולהתחבר למה שאתה אומר, רק מה?
היו ביננו אנשים שהבינו שביבי הניאו ליברל מיישם מדיניות שמאל, מחליש את ישראל, ובהקשר לנאמר – מחסל כל יריב אפשרי כשהוא מונע מתאוות שלטון.
השמאל הטיפש רדף אותו בגלידות וצוללות ושאר המצאות, בה בשעה שהאג'נדה השמאלנית מובילה את המדינה ועוד ע"י הימין!!!
בימין יש אנשים הרבה יותר חכמים מבשמאל, ויחד עם זה יש בו הרבה, איך נגיד, כאלה שנפלו קורבן לנוכל הטינדר של הפוליטיקה.
אם הימין חפץ חיים וחשוב מכך – חרד לגורל המדינה – ביבי צריך לעוף שעה אחרי. הוא וכל מי שתמך בו ונתן לו למכור אותנו. המטכ"ל ההזוי והשמאלן איתו, האפסים מהמל"ל, והנוכל שדם הנרצחים על ידיו לא פחות מהברקים והגנצים – דרעי.

נהוראי
נהוראי
9 חודשים לפני

כל מילה בסלע . מר פייגלין כדרכו מאיר לנו בחושך המנהיגות בה אנחנו נמצאים .

בנצי
בנצי
9 חודשים לפני

אתם האשמים – ונמאס לצעוק ולהזהיר ולהיות הצודקים.
אתם האשמים – ורק אתם!
אתם האשמים וכל השותפים לכם אשמים. בכל פיגוע שקורה. בכל יהודי שנרצח. מאוסלו והגירוש וטרור השמאל ברחובות ועד לטבח ולחיילים הנהרגים בכל יום.
אתם האשמים שרוקנתם בכם דור שלם ללא זהות וערכי יהדות – הילדים יאשימו אתכם.
אתם האשמים בלהט השנאה וחוסר תרבות ועוות מוסרי שהורג בנו.
אתם האשמים בהתרברבות, בקליקות הנבחרות לצוף בשמן התפקידים בתקשורת השמאל המרושעת, בפרקליטות ובגץ והלאה – ואינכם ולא כלום ואינכם בא"ב של יהדות. לא לא לעולם חוסן.
אתם האשמים בהון המשטה בכל להתפנק ולשלוט ובעצמכם אינכם מסוגלים. כסף שמור לבעליו לרעתו.
נצעק את צעקתנו הצודקים גם ולמרות לבכם האטום.
ההסטוריה כבר תתבע מכם את מתח המלחמה ואת דם הנרצחים והנהרגים. את האטימות וההתנשאות והפלגנות הקורעת כל אחגות בה הלכתם ואתם ממשיכים.

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

8
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום