חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבישי מתיה זועם על התקשורת: "הם בעיקר מחפשים דם"

מי שהגדיר את עצמו עד לא מזמן כאיש שמאל תוקף את הגורמים שמתמרנים את משפחות החטופים, כמו גם את התקשורת שאינה בוחלת באמצעים - לא משנה מי נפגע בדרך

שתפו :

אבישי מתיה, איש תקשורת ומאמן למנהיגות, הגדיר את עצמו בעבר הלא רחוק כאיש שמאל. כעת הוא מודה: "ההגדרות והקונספציות משני הצדדים התרסקו, מתרחש עכשיו תהליך התרוקנות מהפרדיגמות הישנות".

הוא מתייחס לסוגיית החטופים שכואבת לעם כולו, אך מנוצלת בידי גורמים שונים לצרכים פוליטיים, "התוצאה החמורה היא שבתוך משפחות החטופים יש שיח בשפות שונות וזה קורה כי מישהו מתמרן אותן ומזהם את המאבק הצודק".

Photo by Miriam Alster/Flash90

מתיה סבור כי המחאה צריכה להיות מופנית אך ורק כלפי העולם, מה שיסייע ללחץ הבינלאומי לשחרור החטופים כמו גם להפחתת הלחץ הפוליטי על ישראל.

הוא מבקש להבהיר כי הבעיה אינה מתחילה במשפחות החטופים, אלא בתקשורת השמאל שמנהלת קמפיין ואינה בוחלת באמצעים. ב"כאן 11", למשל, דואגים להביא לאולפנים בני משפחות שחלקם היו במחאה, והם פוצחים במונולוג ארסי נגד ראש הממשלה.

"הערוצים הללו מחפשים בעיקר דם", מדגיש מתיה ומוסיף כי הם מפלגים את העם ואף פוגעים במשא ומתן העדין לשחרור החטופים כשהם מפרסמים ידיעות כוזבות ולא אחראיות.

עטא פרחאת, יו"ר המועצה הדרוזית הציונית, מסכים ואומר כי "אלו אנשים מופקרים ונגועים בפרוגרס. בכל הערוצים מראיינים דרוזים על חוק הלאום אבל אף פעם לא מראיינים מתנחל על המעצרים המנהליים או על סיפוח השטחים".

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום