חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזמר שלמה גרוניך מתנצל

אחרי הדברים שאמר אתמול בהופעה ("אתם קהל נהדר. אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד") גרוניך מתנצל

תגיות

שתפו :

צילום: משה שי, פלאש 90

הזמר שלמה גרוניך עורר אתמול (ג') סערה גדולה כשבמהלך הופעה בפסטיבל עין גב אמר: "אתם קהל נהדר. כולם כאן אשכנזים ששרים יפה. אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד". ההתבטאות של גרוניך גררה ביקרות קשה מכל קצוות הקשת הפוליטית. יו"ר ש"ס, אריה דרעי ששנים שם לו למטרה להלחם בגזענות אמר בתגובה: "בושה וחרפה. גזענות עלובה ומחליאה. גרוניך, אתה איש בזוי. ויותר מזה: איך עוד לא גרשו אותו מהפסטיבל הזה?״.

שר התרבות והספורט חילי טרופר התייחס לדברים של גרוניך: ״מתעצב על הדברים המכוערים, המשסעים והמיותרים הערב של שלמה גרוניך. אנחנו אוהבים קהל שיש בו את כולם. אנחנו אוהבים את כל עם ישראל. טוב שהייתה שם נסלי ברדה שידעה לעמוד מול הכיעור בזמן אמת כדי להזכיר את המובן מאליו וטוב שגרוניך התנצל".

גם ח"כ שלמה קרעי הגיב לדבריו של גרוניך: "בממשלה הנוראית הזו, גרוניך עוד צפוי לקבל את פרס ישראל או להדליק משואה… אבל אל דאגה, הצ'חצ'חים אוטוטו חוזרים לשלטון בע"ה. זה מה שקורה כנראה, כשממשלת גרוניך מחבקת אויבים, ומדירה ומכפישה חלק גדול כל כך מעם ישראל. שמישהו יזמין את גרוניך להופעה כזו רגע לפני בחירות… שווה מנדט".

https://tovnews.co.il/%d7%9e%d7%94-%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%96%d7%a2%d7%a0%d7%95%d7%aa/

לאחר הביקורת הרבה שספג, הוציא אתמול בשעות הערב הזמר שלמה גרוניך הודעת התנצלות: "לאור פליטת הפה שהייתה לי הערב במהלך הופעתי בפסטיבל עין גב, אני באמת מצטער על האמירה המטופשת. לא יודע מאין באה לי בדיחה גרועה זו. אני מתנצל מעומק הלב. לאור שיתופי הפעולה שלי לאורך השנים, אי אפשר לחשוד בי שאני גזען".

בעקבות הדברים שאמר גרוניך, שיגר מנכ"ל בצלמו שי גליק מכתב לראש היחידה למאבק בגזענות במשרד המשפטים עו"ד אווקה וזנה. במכתב ציין גליק שעבירת הגזענות הינה חמורה במיוחד ולא לחינם אף אסרה על אנשים להתמודד לכנסת שכל פעם המניע הוא גזענות. לטענתו, הגזענות הינה מחלה ממארת וחובה למגר אותה בכל הכוח היא פוגעת באנשים מעצם היותם אנשים.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "הדברים שנאמרו אתמול מהווים עבירה על החוק ואין שום מקום לסלחנות במקרה זה. אנחנו קוראים לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר שלמה גרוניך ולמנוע ממנו כל הופעה במימון משלם המיסים הישראלי שכולל גם מזרחים שמשלמים מיסים ונחשבים בעיניו לאנשים סוג ב".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום