Search
Close this search box.

מניות שטראוס צונחות: סלמונלה התגלתה במפעל השוקולד עלית

בבדיקות שגרתיות נמצא חשש להימצאות החיידק בעשרות פריטים, המוצרים שבהם יש חשש: טבלאות שוקולד פרה, בלונדי וספלנדיד. הרשימה המלאה בכתבה

שתפו :

שוקולד עלית
Photo by Moshe Shai/Flash90

חברת שטראוס עדכנה הבוקר (שני) כי במפעל השוקולד של עלית התגלו מספר דגימות עם סלמונלה בקו הייצור במפעל ובשוקולד המשמש כחומר גלם ליצור מוצרים. בין המוצרים שבהם עולה חשש להימצאות סלמונה: טבלאות שוקולד פרה, חטיפי פסק זמן, טעמי, כיף כף, מיני-עדשים וחטיפים שונים.

שירות המזון במשרד הבריאות עודכן באופן מידי ובתיאום עמו החליטה החברה על ביצוע ריקול של כלל מוצרי השוקולד המסומנים בתאריך "עדיף להשתמש לפני", מוצרים הנופלים בטווח המצוין אין לצורכם:

  • טבלאות שוקולד (פרה, בלונדי, ספלנדיד) – אם התאריך המוטבע עליהן הוא בין 1 באוקטובר 2022 ל-24 באפריל 2023.
  • חטיפי פסק זמן, ממולדה, פרה קראנץ'; עד חצות; ומיני-עדשים – אם התאריך המוטבע עליהם הוא בין 11 בדצמבר 2022 ל-1 באפריל 2023.
  • חטיפי טעמי, אגוזי, כיף כף; אנרג'י (פריכיות מצופות שוקולד ועם תחתית שוקולד, חטיף דגנים מצופה שוקולד ועם תחתית שוקולד) – אם התאריך המוטבע עליהם הוא בין 11 ביולי 2022 ל-15 בינואר 2023.
  • רבע לשבע – אם התאריך המוטבע על המוצר הוא בין 11 במאי 2022 ל-15 בדצמבר 2023.
  • עוגת בראוניז, פסק זמן ורולדות – אם התאריך המוטבע על המוצרים הלו הוא בין 10 ביולי 2022 ל-31 באוגוסט 2023.
  • ופל XL בטעם שוקולד – אם התאריך המוטבע עליו הוא בין 15 בנובמבר 2022 ל-1 בינואר 2023.
  • בונבוניירות "איחולים מתוקים" – אם התאריך המוטבע עליהן הוא 21 בפברואר 2023 או 9 באפריל 2023 (תאריכים אלה בלבד).

בשטראוס מציינים כי עם גילוי הבעיה, נחסם יצוא השוקולד מהמפעל וייצורו הופסק לאלתר. כמו כן, המפעל חסם להפצה מוצרים נוספים. החברה מתנצלת לפני קהל הלקוחות ומדגישה כי היא פועלת בשעות אלה כדי לאתר את מקור הבעיה ואת היקפה.

חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלת מעיים המתבטאת בחום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. לאוכלוסיות רגישות החיידק עלול לגרום למחלה קשה. לקוחות שברשותם מוצרים החשודים כנגועים בסלמונלה יכולים ליצור קשר עם החברה באמצעות אתר האינטרנט של שטראוס או שירות הצרכנים של שטראוס בטלפון *6860.

בפעם האחרונה ששטראוס עלתה לכותרות היה בסערת דוריטוס, אז בפרסומת שנויה במחלוקת הם הציגו סוגי משפחות שונות, בהם משפחות להט"ביות. על אף שהם מחזיקים כשרות הבד"ץ שתפיסות אלה נוגדות את תפיסת עולמה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום