חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משה פייגלין: מוכרחים להעמיד אלטרנטיבה פוליטית מול הקונספציה

משה פייגלין בראיון עומק על התנשאות אנשי הקונספציה אומר בלהט רב כי יש להעמיד מיידית חזון אלטרנטיבי תפיסתי ופוליטי מעשי

שתפו :

פלאש 90

לאנשי הקונספציה היתה שיטה פשוטה מאוד להשתיק את רעיונותיהם של אנשי ארץ ישראל השלמה. כל הצעה מעשית ככל שתהיה, כל תכנית אסטרטגית וטקטית גם אם היתה מפורטת עד מאוד ומבוססת על נתונים, היתה נתקלת בתגובה מזלזלת כאילו אנשי הקונספציה הם אנשים מעשיים ופרגמטיים ואילו כל הדוברים האמוניים, מעשיים ככל שיהיו, הם אנשים הזויים שסומכים על הנס ואינם מחוברים למציאות. הטבח בשמחת תורה הוכיח שההיפך הוא הנכון. הזיית הקונספציה עלתה לנו במחיר יקר.

אומר חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין: "לפני 30 שנה ישבנו בעזה. צה"ל היה בעזה. את האוטו שלי תיקנתי במוסך בעזה. היה בנק דיסקונט סניף עזה ושם שילמתי את הטסט. ואז באו האנשים "הרציונליים" "המעשיים" "הריאל פוליטיים" שלא סומכים רק על השם… ביילין, פרס, רבין ובאו עם חזון מעשי… האוטובוסים החלו להתפוצץ מיד, המסעדות התפוצצו באויר מיד, אבל שמעון פרס אמר שאלו הם קרבנות השלום. תפיסה משיחית אלילית שצריך גם להקריב לה קרבנות אדם. כל ילד בכפר חב"ד היה יותר ריאלי מהפוליטיקאים האלו".

חה"כ לשעבר משה פייגלין ממשיך בראיון וכותש את התפיסה השמאלנית שהביאה אותנו עד לטבח בשמחת תורה. מכאן פונה פייגלין ומבקר את דרך ההתמודדות של הימין אל מול "הקונספציה".

"אל מול חזון העוועים שהביאו לכאן שמעון פרס ויוסי ביילין, לא הוצגה אלטרנטיבה לחזון אוסלו שכל עניינו לפי האדריכל שלו ד"ר רון פונדק היה ישראליזציה של המדינה במקום ייהוד שלה. מה שעמד מאחורי המשיחיות המטורפת והמתועבת הזו שהביאה עלינו את שואת שמיני עצרת, הוא נסיון לאכוף על ישראל בכל מחיר ובאמצעות ארגון הטרור של אש"ף זהות ישראלית במקום זהות יהודית. אבל מה שהתברר הוא שדוקא מי שמחובר לזהות היהודית הוא זה שהיה מחובר למציאות".

משה פייגלין ממשיך ומסביר בלהט רב בראיון עומק מרשים ביותר את הטעות האיומה שהיתה בקונספציה ואת הצורך האדיר להעמיד היום מחדש חזון פוליטי אלטרנטיבי לאוסלו יחד עם אלטרנטיבה פוליטית מעשית שתיקח את מדינת ישראל למחוזות יותר מציאותיים מאשר הקונספציה "האלילית" של אוסלו.

בסיום דבריו מתייחס משה פייגלין להתנהלות הנכונה לטעמו מול אנשי השמאל דוגמת ארגון "אחים לנשק", כח קפלן ואחרים.

צפו בראיון המלא.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום