חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלוף במיל׳ גרשון הכהן בראיון מרתק: "אנחנו צריכים להתנהג כמו בני האדמה ולהילחם עליה"

האלוף במיל׳ גרשון הכהן בראיון מרתק על אופיו של היהודי הגלותי ומה מאפיין את היהודי הארץ ישראלי, ומדוע סינואר מכיר אותנו כל כך טוב?

שתפו :

פלאש 90
צבי יחזקאלי
יחיא סינואר. Attia Muhammed/Flash90

 

 

 

 

 

 

 

כשתוהים איך הצליח סינואר לנהל כזו מלחמה פסיכולוגית, הונאה והצלחה ביומה הראשון של המלחמה לאלוף במיל' גרשון הכהן התשובה ברורה: ״הם יודעים לקרוא אותנו יותר טוב ממה שאנחנו מכירים את עצמינו וממה שאנחנו מכירים אותם. אחד כמו סינואר שהיה בכלא, שזו הזדמנות נהדרת להבשיל מנהיגים, עם יכולת למידה, עם נקודת חיכוך עם המערכת הישראלית, יש אינקובציה של החברים סביב וזה מעורר ומלמד״.

"הוא יודע לשחק עם מערכת הרגשות שלנו", אומר הכהן בהקשר של החטופים, "עד כמה אנחנו מתקשים לממש סוג של החלטות ריבוניות אכזריות. למשל, לפוטין לא הייתה בעיה להגיד שהוא לא סופר את החטופים. הוא יודע שאנחנו סופרים אותם מאוד באופן ערכי, שאנחנו מחויבים לפדיון שבויים ועד כמה המרקם הרגיש של החברה הישראלית יכול להשפיע".

 

מה ההבדל בין היהודי הגלותי ליהודי הארץ ישראלי?
איך הציונות מתחברת לבר כוכבא והחשמונאים?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
uPVC pipe supplier in Iraq
4 חודשים לפני

The uPVC fittings produced by Elitepipe Plastic Factory are highly resistant to corrosion, providing reliable and maintenance-free solutions for plumbing and irrigation systems. Elitepipe Plastic Factory

uPVC pipe solutions in Iraq
4 חודשים לפני

Fantastic site. Lots of helpful information here. I am sending it to some friends ans additionally sharing in delicious. And of course, thanks for your effort!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום