חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבגידה הגדולה: האם אריק שרון עקר את גוש קטיף כדי להיחלץ מציפורני הפרקליטות?

פרק שני בסדרת שיחות על הגרוש מגוש קטיף בו מדבר טל ברקאי עם בועז העצני על דמותו של שרון אבי ההתיישבות בגוש ומה הביא אותו להחלטה על הפינוי

פרק שני בסדרת שיחות על הגרוש מגוש קטיף. טל ברקאי מדבר עם בועז העצני על דמותו של אריאל שרון, ועצמתו כמצביא וכלוחם. כדי לצאת מהתסבוכת המשפטית האישית בנושא האי היווני קיבל שרון יעוץ לצאת לפעולה דרסטית . ברגע שהחליט שרון ללכת על מהלך ההתנתקות , איתרגה אותו מערכת המשפט והאופוזיציה משמאל. חודשים ספורים אחרי הגרוש, שרון כבר ראה את תוצאות המהלך שעשה, ואת הירי על יישובי העוטף.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נעם 64 +
נעם 64 +
1 חודש לפני

אריאל שרון מעל באמון העם – הליכוד היה נגד מהלך החורבן של גוש קטיף אבל מה שהוביל את שרון היו שיקולים זרים. כאשר לומדים את המחלה היהודית רואים שגם מנחם בגין הסכים למהלך של אנואר סאדאת. אמנם בהסכמת הכנסת אבל בהתעלמות מוחלטת מיסודות האיסלאם.
כדי לנצח עם ישראל חייב לכבוש חזרה את ארץ ישראל מאת העמעמים הנגב (הוא סיני) ועד לנהר הפרת. אי ממש לא מציע לפתוח במלחמה אבל שזו כפית עלינו אלו יעדי הניצחון.

רות
רות
1 חודש לפני

כליף רות

יעקב
יעקב
28 ימים לפני

מזל שבניגוד לשרון לביבי חשובה טובת המדינה לא המשפט שלו, והוא לא מתיש את הצבא בעזה, לא מסתכן במלחמה אזורית שישראל לא ערוכה לה, משחרר את החטופים ומעלה את דירוג האשראי.

רונן
רונן
27 ימים לפני
הגב ל  יעקב

היית נשאר רק עם המשפט הראשון שלך. כל שאר מה שכתבת הבלים מסיסמאות תקשורתיות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום