חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלוף גרשון הכהן מסביר מה יקרה אם נעזוב את ציר פלדלפי

אלוף גרשון הכהן ואור יששכר מהביטחוניסטים מדברים על החשיבות שבהשארת ציר פילדלפי בידנו והנסיון להפוך את הנושא מסוגיה ביטחונית למחלוקת פוליטית

אלוף גרשון הכהן ואור יששכר מהביטחוניסטים מדברים על חשיבות ההחזקה בציר פילדלפי. במידה ונעזוב את הציר, לא תהיה לנו לגיטימציה לכבוש אותו שוב. השליטה בציר מאפשרת לנו לדעת מה קורה בזירה המצרית ולנתק בין הרצועה לסיני. עזיבת הציר תאפשר כניסה של נשק רב לעזה. מי שהופך סוגיות ביטחוניות ממדרגה ראשונה לפוליטיות מסכן את מדינת ישראל ומשסע את החברה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שחר העמים
שחר העמים
12 ימים לפני

אז למה גרשון הכהן לא שם את המפתחות על השולחן כבר בשנת 2005 כאשר הוחלט לגרש את תושבי גוש קטיף ולהרוס את היישובים אלא גם לעזוב את ציר פילדלפי?. הרי כל בר בי רב – ואפילו כל איש עם קצת מוח על הכתפיים שלו – היה יכול להבין מה יקרה. אבל במקום להעביר מסר ברור להנהגה המדינית והצבאית, הוא העדיף לצבור עוד שנים לפנסיה השמנה ולבקר את אלה אשר קראו לסרב הפקודה ולא לבצע את העוול הזה.

רחל
רחל
12 ימים לפני

מול "אלהים הוא גדול" אין כוח לחילון לצידוק הדרך, אולי זה הריב, שהחילון הנאור הפריד את הארץ מ מי שנתן אותה.
wishful thinking לא יהפוך כופרים לצודקים.

אמונחטאפ
אמונחטאפ
12 ימים לפני

האלוף בסוף דבריו נשמע כמי שלא מפנים את דבריו. ראשית צריך להבהיר שהחטופים החיים שמספרם מוגבל מקיפים את מנהגי המחבלים כחומת מגן וששאר החטופים חוסלו.מכיוון שצי ר פילדלפי הוא נכס אסטרטגי למדינה שמסירתו תסכן את קיומה ושיהיו לו השלכות על עוטף יוש לא ניתן לותר עליו בשום מחיר אלא אם אנחנו רוצים להתאבד בשלבים. כמו כן ברור שגם החמאס לא יותר. לכןהמשך הלחץ הצבאי יביא לכך שבסוף מרבית החטופים החיים ישוחררו תוך אפשרות למנהגי המחבלים לצאת למדינה שלישית.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום