חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איילת שקד: "מתכוונת לרוץ עד הסוף"

למרות הסקרים הלא מחמיאים, השרה שקד מצהירה כי מפלגתה תרוץ עד הסוף ומסבירה לאיזה קהל מצביעים היא מכוונת

שתפו :

איילת שקד
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הסקר שפורסם אתמול בבוקר (ו') לפיו מפלגת ימינה לא עוברת את אחוז החסימה, עם צאת השבת פרסמה השרה שקד פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו הצהירה כי היא מתכוונת לרוץ בבחירות הקרובות עד הסוף עד הסוף" "התקופה שבין פיזור הכנסת לפתיחה הרשמית של קמפיין הבחירות, מוקדשת עבורי לתחקור ולמידה, לארגון ולבניית הכוח של המפלגה. נכון, בתקופה זו חוסר הוודאות קיים, במיוחד לאור המידע החסר לגבי הדמויות והאישים החדשים שיהיו חלק מהמפלגה, יחד עם כל חברי הכנסת המצוינים שלנו וכמובן בשל הפצת השמועות נגדנו ע"י יריבינו הפוליטיים. אני יודעת, כי זמן ההתארגנות גם גובה מחירים. הייתי מודעת לזה, לקחתי את זה בחשבון ואני מאמינה בכם, שתדעו להבחין בין האינטרסים השונים".

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%9e%d7%a9%d7%94-%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%9f-%d7%99%d7%95%d7%93%d7%a2-%d7%a9%d7%90%d7%aa-%d7%94/

בהמשך הפוסט, הצהירה השרה כי מפלגת ימינה תרץ עד הסוף בבחירות הקרובות, ואף חשפה לאיזה קהל  מצביעים ימינה תכוון בבחירות הקרובות: "שימו לב, אני מתכוונת לרוץ עד הסוף, להוביל מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין, שחותרים לביצוע, עשייה וחיבור בין אנשים, בדיוק כמו שתמיד היינו ונהגנו לעשות- למען המדינה שכולנו אוהבים. אני קוראת לציבור הסרוג, הדתי לאומי ולאנשי ימין ומרכז, שהמדינה הזו יקרה להם כל כך, למי שרגיל לאהוב ולא למי שבוחר לשנוא, לאלו ששירתו בצבא או בשירות לאומי, לאלו שתורמים למדינה הזו יום יום, ימינה הייתה הבית שלכם ותישאר הבית שלכם".

אמנם השרה שקד הודיעה כי היא מתכוונת לרוץ עם מפלגת ימינה עד הסוף, אך עד לרגע זה לא ברור כלל איך תראה המפלגה בבחירות הבאות. על פי הדיווחים, השר מתן כהנא נמצא במשא ומתן עם תקווה חדשה וכחול לבן, אביר קארה שוקל להקים מפלגה חדשה. הערב התייחס קראה לעתידו הפוליטי. בראיון לערוץ 12 הוא הכחיש את הדיווחים לפיהן הוא מתכוון להקים ממשלה וטען כי נמאס לו מהדיון הפרסונלי על נתניהו: "אני לא מקים מפלגה, אני בעד חיבור עם כל מפלגה ליברלית שמקדמת כלכלה חופשית וליברלית, כלכלה היברידית כמו באירופה.

אני לא נכנס לספקולציות. אני גם לא רוצה להתחיל לפרשן דברים, לי חשוב להעביר לכל מי שנמאס מהבחירות 'כן נתניהו לא נתניהו, כן ביבי רק לא ביבי'. לצערי הממשלה לא החזיקה מעמד, היא עשתה הרבה דברים טובים עם הרבה אנשים שונים. אני לא הייתי מהתומכים של ללכת לבחירות, ההפך".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום