Search
Close this search box.

ליברמן פשוט לא מעניין את הרחוב הרוסי, וזה לא חדש

מיכאל לובוביקוב מנתח את התנהלותו הפוליטית של ליברמן וטוען כי הוא "הפייק הגדול ביותר בפוליטיקה הישראלית", הרבה לפני האשמות החמורות של כמיסה

שתפו :

play-rounded-fill

הריאיון של יוסי כמיסה אצל אילה חסון הדהים את אזרחי ישראל, והעמיד את ליברמן במצוקה אולי הגדולה ביותר שידע בחייו. השאלה המעניינת היא, איך מגיב לכך הרחוב הרוסי? האם זה יורגש בבחירות הקרבות כשציבור המצביעים הרוסי יברח למפלגות אחרות? הזמנו את מיכאל לובוביקוב, יו"ר הפורום ישראל 2030, לחוות את דעתו.

"הרחוב הרוסי אדיש מצד אחד. ליברמן כרגע הוא הפוליטיקאי הכי לחוץ בזירה הפוליטית. הוא נלחם כרגיל לחפש את הציבור שיצביע לו. זו מפלגה שנמצאת בפוליטיקה כבר חצי מאה, אך לא עשתה כלום עבור אף אחד. אין לה ציבור שהיא דואגת לו, גם לא לציבור דוברי הרוסית", אומר לובוביקוב ומכוון למישור האידיאולוגי, לפני שאנו מתעסקים בשמועות שעוד לא הוכחו על שידול לרצח.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98-%d7%94%d7%91%d7%9b%d7%99%d7%a8-%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%a8-%d7%90%d7%aa-%d7%aa%d7%99%d7%a7%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f-%d7%9e%d7%aa%d7%99%d7%99/

לדבריו, ליברמן פועל בצורה נצלנית ולא ישרה מיומו הראשון בפוליטיקה. "אם תנתח את הדרך של ליברמן מהרגע הראשון, הוא תמיד מוצא מישהו שייקח אותו לשלב הבא, משתמש בו, זורק אותו ולוקח את הקורבן הבא", הוא אומר ואי-אפשר שלא להצטמרר מהמילה "קורבן" שנאמרת על התנהלותו המושחתת של ליברמן הפוליטיקאי, אך מקבלת משמעות מפחידה לאור טענות כמיסה.

הוא אומר כי במבחן התוצאה ליברמן הוא פוליטיקאי כושל. "ליברמן זה הפייק הפוליטי הכי גדול שהיה בפוליטיקה הישראלית. במבחן התוצאה הוא השאיר שורה של שערוריות שחיתות והרבה אנשים בכלא. אך מה האינטרס שלו? כאן אני כן מתחבר למה שאומר יוסי כמיסה, שכל מה שמעניין את ליברמן זה כסף!" עוד אומר לובוביקוב כי את עיקר מאמצי החקירה צריך למקד בתיקים שנסגרו, כשליברמן נכנס לממשלת אולמרט והציל אותו. רגע לפני כן, הוא אומר, נסגר התיק שהחקירה בעניינו נמשכה 10 שנים.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום