Search
Close this search box.

ח"כים מזמינים אושפיזין: ח"כ מוסי רז מספר על שיתופי פעולה מפתיעים

בראיון חגיגי לכבוד חול המועד סוכות, מספר ח"כ מוסי רז ממרצ על ח"כ שהוא היה שמח לארח בסוכה שלו, על האוכל שהוא אוהב לאכול והמקומות שבהם הוא אוהב לטייל

שתפו :

מוסי
צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

את מי היית מזמין לסוכה מהצד הפוליטי הנגדי?
"הייתי מארח את פינדרוס (ח"כ מיהדות התורה, נ"מ), אבל הייתי מוכן גם לארח אחרים" אומר ח"כ רז. "אני חושב שיש כאן שילוב של בן אדם ישר, שאני בהרבה מהדברים לא מסכים איתו אבל יכול לדבר איתו עליהם. וגם הייתי רוצה לברר אותו איך הצד החרדי שבעבר תמך בעוז בשלום, הפך להיות זה שהכי מתנגד לשלום. איך זה שדווקא הוא שהוא מתון, אמר דברים קיצוניים על בית המשפט. איך זה שפעם יהודי היה אסור לו לעלות להר הבית, ובנושא הזה הוא בטח יסכים איתי, אנשים עולים להר הבית הבית. כנראה שדת הלהרגיז היא יותר חזקה מהדת היהודית".

עם מי אתה משתף פעולה מהצד הפוליטי הנגדי? 
"אני העברתי עם אופיר סופר חוק, ועם המשותפת באופוזיציה חוק. יש הרבה שיתופי פעולה, אני לפני שלושה ימים יחד עם עם ח"כ מקלב קראתי לדיון בועדה לביטחון פנים של הכנסת, לגבי הנושא של המכתזית שפגעה באישה. שזה חרדי אפשר לשתף פעולה, כי החרדים בעד זכויות אדם של חרדים. שזה ערבים, אז כבר אי אפשר. זכויות האדם שלהם זה רק לחרדים".

https://tovnews.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%92%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%a8%d7%96-%d7%99%d7%a9%d7%aa%d7%aa%d7%a3-%d7%91%d7%98%d7%a7%d7%a1-%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94/

בתקשורת זה מוצג כאילו יש יחסים רעים בין חברי הכנסת מהמחנות היריבים. זה לא ככה במציאות?

"שום דבר לא כמו מה שנראה בטלויזיה. גם בטלויזיה שלנו זה נראה כאילו הפלסטינים פוגעים בנו ואנחנו מלאכים. האמת היא ממש לא ככה. אני לא אומר שהיא הפוכה, אבל שני הצדדים לא קליינטים נוחים".

מנת אוכל מומלצת לחג הסוכות?
"יש אוכל שאני אוהב אבל הוא לא קשור דווקא לחגים. אני אוהב כל מה שקשור בקטניות, חומוס, עדשים, שועעית, טחינה. דברים מהסוג הזה".
ספר שאתה ממליץ לקרוא בסוכה?
"יש הרבה. יש ספר שקראתי ממש לאחרונה, שהוא נקרא 'מקלובה – אהבה הפוכה'. שכתבה אותו שרי בשי יחד עם בן זוגה הפלסטיני. שהייתי נותן הרבה כדי שכל ישראלי יקרא אותו. זה קשור לישראלים, למה שאנחנו עושים כלפי לאחרים. עבירות של בנאדם לחבירו שיום הכיפורים לא מכפר ולא ביקשנו סליחה".

מקום טיול מומלץ בחג הסוכות?
אני הכי אוהב לטייל בשתי הערים שאני הכי אוהב, ירושלים. המקומות שהכי כיפים לטייל זה בשוק מחנה יהודה. אחד בירושלים המערבית ואחד בירושלים המזרחית".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום