חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס הנני בראש יהודי מכשיר שליחים להפצת יהדות

"הנני" זו אמירה של אברהם אבינו, שהיה מוכן להתמסר ליהדות, וכך גם אנחנו. להיות שליח זו התמסרות, יומיומית או שבועית לפי בחירתך.

שתפו :

 

 

"לא צריך לפחד מטענות על הדתה", כך אמר לנו השבוע אליעזר חיים גבלייב המשתתף בקורס "הנני" בעמותת- "ראש יהודי" שמטרתו להכשיר שליחים להפצת היהדות, בראיון ל "טוב אקטואליה" עם נועם זיגמן.

אנחנו לומדים איך ללמוד וללמד, אמר גבלייב, בתשובה לשאלה על מטרת הקורס של עמותת ראש יהודי. "הנני" זו אמירה של אברהם אבינו, שהיה מוכן להתמסר ליהדות, וכך גם אנחנו. להיות שליח זו התמסרות, יומיומית או שבועית לפי בחירתך. המטרה להפיץ יהדות וגם להתמודד עם אמצעי התקשורת בנושא זה ולא לפחד מלדבר על הדברים בקול.

על הרכב התלמידים בקורס אמר כי יש כאלה שסיימו זה עתה ישיבת- הסדר, וכי יש זוגות שזה עתה נישאו ורוצים להפיץ את היהדות בשכונתם. כמו כן, יש מי שמביא רעיונות ערוכים ויש מי שמקבל את כל החומרים בקורס.

עוד הוסיף כי הוא הגיע לראש יהודי לראשונה, בתקופת התחזקות שהוא עבר, אחרי שירותו הצבאי וטיול בעולם. הוא הושפע מהזרם של ברסלב והשיעורים בראש יהודי חיזקו אותו בתהליך. "אני רוצה להקל על אחרים את התהליך שעברתי", אמר.

לגבי החוויה של חוזר בתשובה שמגיע לראשונה לבית הכנסת, אמר כי ישנם הרבה סעיפים בסידור עם דקויות שלא ניתן להבין בפעם הראשונה כשבאים להתפלל. על כן, לגישתו יש להנגיש את היהדות ולפתוח אותה. בתשובה לשאלת המראיין מה קורה עם מישהו שלא מעוניין לקיים מצוות כרגע? ענה כי לקיים מצוות זה לא ה"סלוגן" בקורס. וכי כדי ליצור שיח והכרה בזה שאני יהודי, "אפשר להגיע גם משיחה על כדורגל".

היכנסו לראיון המלא בתכניתו של נעם זיגמן בערוץ טוב.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום