חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה יאיר לפיד מיהר להציע "ועדה נשיאותית״ אחרי שהתנגד לפשרה?

איך תסתיים המחלוקת בין גלנט לסמוטריץ' והאם מקימי המאחז בשומרון נהגו בחכמה? הפרשן אבי גרינצייג נותן את הפרשנות שלו לאירועי השבוע

שתפו :

ראש האופוזיציה קורא להקמת "ועדה נשיאותית בלתי תלויה", כדי שזו תגיש "הצעה מאוזנת להסדרת היחסים עם הרשות השופטת". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר זאת בפתח ישיבת הסיעה, על רקע הרפורמה המשפטית שמתכננים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין. לפיד אמר כי פנה לנשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג בעניין וציין כי "הנשיא בוחן את הרעיון".

הפרשן הפוליטי, אבי גרינצייג, מסביר כי כל המהלך של לפיד נועד להראות שהוא מוביל מהלך כדי לשקם את מצבו מול המצביעים הפוטנצייאלים: "לפיד מבין שבשמאל לא מרוצים ששבוע אחד הוא מבלה בפריז ולא מגיע להפגנה, ואז הוא לא מגיע להפגנה כי לא נתנו לו לנאום ואחר כך מגיע להפגנה ל-5 דקות ונעלם. פתאום ציפי לבני מקבלת מעמד ויכול להיות שזו הסיבה שהוא מדבר פתאום על הצעה של ועדה נשיאותית. זו בדיחה. זו מריחת זמן".

לדברי גרינצייג גם בהצבעת אי האמון  "לפיד לא נכח יותר מדי. גם ראשי הסיעות האחרים, הם לא לוקחים את תפקידם באופוזיציה ברצינות. בטח לא בהשוואה לאופוזיציה הקודמת".

צפו בניתוח הפוליטי המלא בראיון עם אורנה ישר

 

השר סמוטריץ׳: ״מבחינתכם אם אתם לא בשלטון – שתשרף המדינה״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום